niedziela, 4 listopada 2012

Kolejne szamponowe rozczarowanie

Szampon dodający włosom objętości, HairX Volume Boost, firmy Oriflame 



Cena: ok. 11zł (promocja) 

Pojemność: 400ml 

Od producenta: Twoje włosy szybko tracą puszystość, wyglądają na oklapnięte? Kompleks VoluMax przywróci im witalność, doda objętości, której tak potrzebują. Efekt widać od nasady aż po same końcówki, a jednocześnie kosmetyk nie obciąża włosów. 

Skład: 

Moja opinia: 

Opakowanie: Tubka, zamykana na zatrzask czyli standard 


Zapach: Bardzo fajny, jakby troszkę owocowy :P

Konsystencja: Dość lejąca   



Działanie: Szampon kupiłam pod wpływem wielu pozytywnych komentarzy oraz niskiej ceny, niestety... Obiecywana objętość włosów u mnie nie istnieje... W dodatku po dłuższym używaniu odnoszę wrażenie, że szampon ten przyspiesza przetłuszczanie się włosów :(( W dniu umycia, włosy wyglądają ok, pachną, ale na drugi dzień wyglądam jakbym nie myła włosów już z 3 dni... TRAGEDIA!!! Główną zaletą jest moim zdaniem śliczny zapach. Na szczęście nie podrażnia mojej skóry głowy :)

Ocena ogólna: 2/5 

Pozdrawiam, walcząca ze swoimi włosami Paulina :)

13 komentarzy :

  1. jakoś oriflame do mnie nie przemawia;/ przejechałam się na jednym produkcie i tak zostało;/ zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak- nie lubię produktów do włosów od Avonu (bo mnie rozczarowały i to bardzo) a Oriflame to dla mnie taki "trochę droższy avon" więc się nie skuszę :D
    Na objętość polecam Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym znaleźć w końcu idealny szampon nadający objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś ciężko jest znaleźć szampon faktycznie zwiększający objętość, do tej pory chyba żadnego jeszcze nie znalazłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też testowałam te szampony z ori i u mnie one powodują szybsze przetłuszczanie i oklapnięcie fryzury ;) odpuściłam i poszukałam lepszych i tańszych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetłuszczanie włosów jest chyba spowodowane 2 pozycją SLS-ów w składzie. Szkoda bo lubię rzeczy z oriflame :)
    Obserwujemy?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe... Ja część produktów lubię, a drugą część lubię już zdecydowanie mniej :PP

      Usuń
  7. To szkoda, że tak źle się sprawdza, od zawsze miałam wiele kosmetyków z oriflame i wszystkie dobrze się sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń