środa, 11 września 2013

Cukierek pod prysznicem ;)

Żel pod prysznic Mięta & Bergamotka, Alverde 


Cena: ok.9zł

Pojemność: 250ml 

Od producenta: Żel pod prysznic z ekstraktem z mięty i bergamotki dzięki starannie dobranym naturalnym składnikom wspomaga poziom nawilżenia skóry i nadaje jej miękkość i sprężystość. Oczyszcza i odświeża skórę bez wysuszania jej. Świeży zapach mięty pobudza zmysły i daje przyjemne orzeźwienie. Produkt przebadany dermatologicznie, bez konserwantów, sztucznych barwników, olejów mineralnych, oparty na roślinnych składnikach z kontrolowanych upraw.

Skład: 


Moja opinia: 

Opakowanie: Tubka z zamknięciem typu 'klik'. Widać zużycie produktu, co jest fajnie, w przypadku żeli. 


Zapach: Pokochałam go od pierwszego użycia! Słodka nuta bergamotki połączona z lekko orzeźwiającą miętą, ( nawet bardziej syropem miętowym ;)). Przypomina mi słodycz cukierków :P Na lato był idealny :)

Konsystencja: Żelowa, jednak dość lejąca.


Działanie: Żel ładnie się pieni, ślicznie pachnie i ładnie myje :P Skóra po kąpieli nie jest wysuszona, ale nie zauważyłam również jakiegoś nawilżenia. Dla mnie balsam po kąpieli to podstawa. Moim zdaniem jest trochę za rzadki, przez co mało wydajny. Zapach choć super, to nie utrzymuje się na skórze :( Ten żel udało mi się wygrać w rozdaniu, jednak za niewielkie pieniądze w DM bym go kupiła, jednak jak mam płacić kilka razy drożej z przesyłką to wolę kupić coś lepszego :P  

Ocena ogólna: 4-/5

Pozdrawiam, Paulina

19 komentarzy :

  1. Hmm, zapach kusi :) Z Alverde jeszcze nic nie miałam, ale właśnie przyszlo do mnie mega zamówienie z Balei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, kosmetyki z Balei mają niby piękne zapachy! ;)

      Usuń
  2. Orzeźwiający zapach na pewno by mnie skusił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak orzeźwiający, ale mimo wszystko jest śliczny :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie zapachy. Szkoda, że nie jest u nas dostępny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję :( Chętnie poznałabym inne ich kosmetyki i zapachy.

      Usuń
  4. Jeszcze nic nie miałam z Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że miałaś okazję go wypróbować :)
    Niestety nie miałam jeszcze żadnego produktu Alverde.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi pachnieć świetnie!;d lubię zapach mięty pod prysznicem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Alverde jeszcze nic nie miałam, ale akurat ten zapach mnie nie kusi, bo wolę słodsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam nic z tej marki ale zapach mięty brzmi zachęcająco!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń