niedziela, 30 marca 2014

Trio od Bingo: część druga

Borowinowy żel pod prysznic, BingoSpa 



Cena: 5,50zł

Pojemność: 300ml
 

Od producenta: 


Borowina nie tylko leczy, ale również wspaniale pielęgnuje skórę. Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry i zapewnia zachowanie pięknego wyglądu na długie lata. Borowina w zabiegach modelujących sylwetkę, likwidujących cellulit oraz rozstępy ma zasadnicze znaczenie odtoksyczniania tkanek objętych cellulitem, a co za tym idzie znacznemu zmniejszeniu skórki pomarańczowej oraz utracie centymetrów poprzez przyspieszenie metabolizmu komórkowego. Poprawia jędrność skóry, która staje się napięta i gładka.

Skład:


Moja opinia:

Opakowanie: Przeźroczysta butelka z typowym dla firmy designem. 




Zapach: Przez wiele osób określany jako męski. Dla mnie jest to strzał w dziesiątkę! :P Mam słabość do zapachów dla panów w szczególności tych przypominających mieszkankę: drzewa sandałowego, piżma i wody kolońskiej. W tym żelu taka nuta się przebija. Jednak czuć też nieco słodyczy :D

Konsystencja: Lejąca, ale nie wodnista. 



Działanie: Żel ładnie się pieni, przy tym uwalnia cudowną woń ;D Niestety pozostaje ona na skórze na krótko. Raczej nie zauważyłam, aby kosmetyk znacząco wpłynął na stan mojej skóry. Jednak nie oczekuję takich cudów od żelu pod prysznic. Wystarczy, aby dobrze się pienił, ładnie pachniał, nie podrażniał i nie wysuszał. To wszystko było tutaj spełnione, także nie mam żadnych zastrzeżeń ;) Z racji zapachu, który mnie wprost oczarował może jeszcze do niego kiedyś wrócę :)

Ogólna ocena: 5/5


 

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 


http://www.bingosklep.com/


* * *

W naszej zakładce wymianka pojawiło się kilka kosmetyków, które chętnie znajdą nowego właściciela. Zapraszamy: wymianka :)


Pozdrawiam, A.

8 komentarzy :