poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Mega objętość?

Kallos, Volumizing Shampoo 
(Szampon dodający włosom objętości) 


Cena: ok.9zł 

Pojemność: 500ml (!)


Od producenta: Kremowy szampon do włosów zwiększający objętość. Polecany do włosów cienkich i słabych. Odżywcze składniki, wyciąg z kwiatu hibiskusa oraz zawartość prowitaminy B5 nadają włosom elastyczność i objętość. Polecany do codziennego stosowania.


Skład: 



Moja ocena:


Opakowanie: 500ml to spora objętość, jednak dzięki pompce opakowanie nie sprawia problemów. Patrząc pod światło, można zauważyć zużycie produktu. 





Zapach: Bardzo ładny, taki lekko kwiatowy. Szkoda, że na włosach czuć go delikatnie i tylko przez krótki czas.

Konsystencja: Typowa dla szamponów, jest taki przezroczysto-perłowy. 





Działanie: Maska Kallosa robi furorę u wielu dziewczyn, więc widząc ten szampon oraz jego cenę wiedziałam, że znajdzie się w moim koszyku. Niestety, ale się na nim zawiodłam. Nie dodaje on bowiem obiecanej objętości :( Nawet zaraz po umyciu moje włosy wyglądają tak samo jak po użyciu każdego innego szamponu. Kosmetyk jest polecany do cienkich i słabych włosów jednak, nie zauważyłam jakiejkolwiek poprawy wynikającej z jego użycia. Co prawda, dobrze się pieni i oczyszcza włosy, bez większego ich splątania. Używałam go właśnie jako szamponu codziennego, nie spowodował podrażnienia ani łupieżu, ale również nie poprawił kondycji włosów. Dla mnie jest to mega średni szampon, do którego myślę że już nie wrócę.

Ogólna ocena: 3-/5


Znacie szampony Kallosa? 
Macie jakieś swoje sposoby na większą 
objętość włosów?

Pozdrawiam, Paulina

17 komentarzy :

  1. Lubię maski Kallosa.Teraz zdałam sobie sprawę,że nie miałam w swych zbiorach szamponu-po tym poście już go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze szkoda, ze sie nie sprawdzil :/ chcialabym aby jakis szampon naprawde dodawal objetosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała i miałam taką nadzieję, że będzie fajny!

      Usuń
  3. Mam maskę z Kallosa i niestety nie sprawdza się na moich włosach. Szamponu po Twojej recenzji nie jestem ciekawa tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z Kallosa już szampon Placenta i w ogóle nie przypadł mi do gustu. Z kolei maski uwielbiam, szczególnie Keratin!

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu, ja jeszcze nie miałam żadnego szamponu z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie okazał się być takim średniakiem ;/

      Usuń
  6. Szkoda bo maska do włosów była genialna!! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest fajna to fakt, ale szampon zupełnie inna bajka :(

      Usuń
  7. Cóż...tak bywa, nie wszystkie produkty danej firmy muszą się u nas sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że się nie sprawdził, szukam czegoś co doda objętości. Bardzo fajny blog,chętnie Cię poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię maski z tej firmy, szamponu nie stosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś kiedyś miała ochotę kupować, to tego nie polecam ;P

      Usuń