środa, 20 sierpnia 2014

Bad Romance?

Lady Gaga, Fame Black Fluid

 

Cena: 115zł (Douglas)

Pojemność: 30ml 

Od producenta: `Fame` to pierwsza woda perfumowana o czarnym kolorze, która po rozpyleniu na ciało nie zostawia śladów.
Perfumy Lady Gaga `Fame` koncentrują się wokół trzech głównych akordów: ciemnego, zmysłowego oraz jasnego. Inspiracją dla ciemnego były owoce Belladony. Te śmiertelnie trujące rośliny, zwane również wilczymi jagodami były stosowane w XVIII wieku przez nawiedzone kobiety. Z ciemnej otchłani zapachu wyłania się bogaty akord zmysłowości. Przepełniony jest kapiącym miodem, szafranem oraz nektarem z moreli. Ostatnie, jasne tony to wonny bukiet zgniecionych kwiatów tygrysiej orchidei oraz jaśminu sambac, które uosabiają ponadczasowe piękno. Akordy, współdziałając ze sobą, tworzą kwiatowo - owocowy zapach, którego motywem przewodnim jest tajemnicza aura, jaką roztacza Belladonna.

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe: belladonna, morela, miód, szafran, orchidea tygrysia, jaśmin sambac, kadzidło



Moja opinia: 


Opakowanie: Dla mnie butelka jest świetna! Szkło jest przezroczyste, a perfum jest faktycznie czarny! To takie moje małe jajeczko z odlotową nakrętką :D To złoto i te 'pazury' opadające na flakon dodają mocnego charakteru. 



Trwałość: Perfum jest trwały za co plus. Intensywny zapach czuć na małą odległość, a na ubraniach utrzymuje się jeszcze dłużej.


Działanie: Odkąd pierwszy raz ujrzałam butelkę bardzo byłam ciekawa jak ten perfum pachnie. Mówiąc szczerze dotąd omijałam wszelkie 'perfumy gwiazd', nie kuszą mnie reklamy mówiące o zapachu Katy Perry czy Celine Dion, wolę marki typowo znane z kosmetyków. Kiedy powąchałam go pierwszy raz w perfumerii byłam w szoku, cudowny zapach, taki jaki lubię! Wiedziałam, że kiedyś będzie mój i za jakiś czas otrzymałam go na urodziny :) Moim zdaniem lepiej nadaje się na wieczór, jednak sama czasem używam go za dnia. Nie jest to woń świeża, lekka na typowo słoneczną pogodę. To raczej bardzo zagadkowy i tajemniczy zapach. Słodki z wyczuwalną owocową i kwiatową nutą, jak twierdzi producent. Jak dla mnie jest to bardzo zmysłowy i pociągający. Z pewnością przykuwa uwagę płci męskiej. Pasuje do mocnych, pewnych siebie kobiet, ale także dla tych, które chcą się po prostu poczuć kobieco :) Lubię takie słodko-przytłumione zapachy, czuję się wtedy bardziej pewnie! Kto nie zna, polecam powąchać i sprawdzić. Może się okazać, że to także Twój wymarzony zapach! :)


Ocena ogólna: 5/5! 


Pozdrawiam, Paulina

16 komentarzy :

  1. buteleczka rewelacyjna :) będę musiała powąchać (też unikam perfum gwiazd )

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie buteleczka ciekawa, ale jestem też ciekawa zapachu. Nie przepadam za słodkimi zapachami, ale może nie byłby taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje muszę poszukać i powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pamiętam zapachu, chyba kiedyś wąchałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czasem tak mam, że coś powącham a potem zapominam ;P

      Usuń
  6. Bardzo byłam ciekawa tego zapachu, koniecznie muszę wybrać się i powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie znam tego zapachu , kilka dni temu spełniłam swoje marzenie i stałam sie posiadaczką Aliena, jak ja kocham ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę butelkę, ale zapachu niestety nie :( Przy okazji powącham sobie :)

      Usuń
  8. Chcę je koniecznie! Na razie kończę Kate Moss :)

    OdpowiedzUsuń