piątek, 2 stycznia 2015

Będzie zabawa do białego rana!

Dwa dni temu świętowaliśmy Sylwester a już za kilka dni rozpoczyna się okres Karnawału!
Gotowe na dobrą zabawę? Nawet jeśli nie chodzicie na wielkie bale czy imprezy w najlepszym  klubie mieście nie ma co się załamywać, jeszcze fajniej może być w domu :) Najważniejsze jest bowiem to kto jest z Wami- rodzina, mąż, żona, przyjaciele, pies czy kot!! W doborowym towarzystwie każda zabawa będzie udana :) Wystarczy duuużo dobrego humoru i odrobina chęci! :)




Dziś chciałam Wam pokazać kosmetyki, które towarzyszyły mi podczas przygotowań do Sylwestra oraz przydadzą się w tym nadchodzącym okresie zabaw do białego rana :) 
Na początek czas przygotować cerę, do wszelkich kolejnych zabiegów. W tym celu poprzedniego dnia wykonuje peeling enzymatyczny lub nakładam glinkę z dodatkiem wody różanej czy też kilkoma kroplami olejku. 



Nie zapominajmy również o peelingu ciała, i jego nawilżeniu. Dzięki temu, że nie należę do bladolicych (nawet zimą^^), pozwalam sobie delikatnie rozświetlić skórę za pomocą olejku. 



Mimo moich niewielkich zdolności manualnych, wciąż kombinuję jak z moich cienkich i delikatnych włosów uzyskać ciekawy efekt. W tym roku stawiam na fale i loki! Od dawna stosuję metodę robienia loków bez pomocy ciepła i mówiąc szczerze tak wykonane trzymają się u mnie najdłużej :) Nigdy do końca nie mogę przewidzieć jak będą wyglądały, bo zależy to od tego jak duże pasma nawijam i zawsze towarzyszy mi efekt zaskoczenia ;) Warto też wspomóc się pianką, lakierem itp ;)



Jeśli chodzi o strój zazwyczaj wybieram spokojne kolory, nie jest to wersja brokat, cekiny, błysk. Dzięki temu mogę zaszaleć z makijażem :) Błyszczące smoky eye to jest to! Uwielbiam złoto na powiekach :D 




Macie swoich kosmetycznych imprezowych ulubieńców?


Pozdrawiam, Paulina :)

16 komentarzy :

  1. Ja niestety nie mam swoich imprezowych ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  2. błyszczące eyelinery w różnych kolorach ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. na Sylwestra zaszalałam ze szmaragdowym eyelinerem, efekt bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na Sylwestra postawiłam na swoją makijażową klasykę - brązowe cienie i niebieski eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smoky musze jeszcze troche posciczyc zeby ujrzały swiatło dzienne :D fajny wybór !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas ćwiczę, bo trening czyni mistrza, co nie?:p

      Usuń
  6. ja mam karnawał w pracy :P ... jakos nie lubię imprez ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zabawa, że już się nie chce chodzić po klubach :P

      Usuń
  7. Udanych imprez życzę :)
    Imprezowych kosmetycznych ulubieńców nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pewnie w czasie karnawału się gdzieś wybiorę :)

      Usuń