wtorek, 24 marca 2015

Mój pierwszy krem pod oczy ;)

Krem pod oczy, Dermedic


Cena: ok.27zł

Pojemność: 15g

Od producenta:
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy 5%, Dermochlorella, Witamina E, Olej migdałowy, Alantoina

  • Skutecznie pielęgnuje i nawilża delikatną skórę wokół oczu
  • Do stosowania również pod makijaż
  • Wzmacnia fibroblasty odpowiadające za wspomaganie odbudowy włókien kolagenowych i elastynowych
  • Hypoalergiczny
Zalecany do porannej i wieczornej pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu.



Skład: 



Moja opinia: 

Opakowanie: Bardzo wygodna tubka, z maleńkim aplikatorem. Po naduszeniu możemy bez obaw wydobyć odpowiednią ilość produktu. Sama tubka znajduje się w kartoniku z opisem i zastosowaniem kremu. 




Zapach: Bardzo delikatny, przy aplikacji słabo wyczuwalny. 

Konsystencja: Przypomina lekki krem nawilżający. 



Działanie: Tak jak w temacie to mój pierwszy krem pod oczy i zdecydowałam się na niego, ze względu na chęć pielęgnacji tej okolicy twarzy. Nigdy nie zagłębiałam się w to jak wygląda moja skóra pod oczami, nie posiadam również widocznych cieni (muszę być bardzo niewyspana i zmęczona by pojawiły się cienie bądź worki) i dlatego postawiłam na nawilżenie! Ciągłe używanie pokładu, pudru sprawia, że chciałam w pewien sposób odżywić skórę w tym miejscu. I udało się :) Kremik fajnie się spisuje od aplikacji po efekt. Przez swoją lekką konsystencję szybko się rozprowadza i wchłania. Po dłuższym okresie używania moja skóra faktycznie jest bardziej nawilżona, jednak nie jest to spektakularny efekt. Największą jego zaletą jest fakt, że krem mnie nie uczulił ani w żaden sposób nie podrażnił, dlatego z przyjemnością zużyję go do końca ;) 

Ocena ogólna: 4+/5

 Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dermedic.
 Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię.
 http://www.dermedic.pl/


Używacie kremu pod oczy? 
Macie swojego ulubieńca?

Pozdrawiam, Paulina :)

13 komentarzy :