niedziela, 7 października 2012

Magiczne Chusteczki

Tak jak wspominałyśmy ostatnio nawiązałyśmy naszą pierwszą współpracę ;) Otrzymałyśmy przesyłkę od Pana Tomasza zawierającą Magiczne Chusteczki. Teraz podzielimy się z Wami naszymi odczuciami po testach tego ciekawego produktu.


Cena: ok. 2zł ( opakowanie 8 sztuk na Allegro) 


Od producenta:

MAGICZNE CHUSTECZKI
– niepodobne do innych !!
Wystarczy je polać wodą !!

Magiczne Chusteczki
są to skompresowane chusteczki
w kształcie małej monety, które po zetknięciu z wodą samoczynnie rosną aż do swoich naturalnych rozmiarów – z niewielkiej tabletki otrzymujemy prostokątną chusteczkę 23x24 cm.

Magiczne Chusteczki
nie są nasączone żadnymi substancjami chemicznymi (jedynie wodą po polaniu)a do tego wykonano je z wiskozy, dzięki czemu są trwalsze od tradycyjnych chusteczek higienicznych.

Za sprawą swoich małych rozmiarów
Magiczne Chusteczki można mieć zawsze przy sobie, szczególniepozadomem–zajmująmałomiejscaiposiadająwielezastosowań.

Produkt znany m.in. w USA, Niemczech, Włoszech czy Republice Dominikany nareszcie w Polsce !!!


Chusteczka odświeżająca * Chusteczka czyszcząca * Chusteczka do demakijażu * Zamiennik serwetek * Gadżet * Nośnik reklamy


Magiczne Chusteczki
:
• wygodne •
• wielofunkcyjne •
• trwalsze i milsze dla skóry od zwykłych chusteczek higienicznych •
• miękkie •
• bezpieczne dla skóry, także tej wrażliwej •
• przyjazne środowisku, nienasączone substancjami chemicznymi •
• zajmujące mało miejsca 
• oryginalne •


Zastosowanie znajdują między innymi:
• jako tradycyjne chusteczki odświeżające

(np. podczas podróży, rejsu samolotem)
• do pielęgnacji skóry wrażliwej
(w tym niemowlęcej)
• do demakijażu
• podczas uprawiania sportów
• w gastronomii jako zamiennik serwetek
• w hotelarstwie jako uzupełnienie wyposażenia pokoju
• w salonach kosmetycznych oraz SPA
• jako chusteczki czyszczące

(np. deskę rozdzielczą samochodu)
• jako gadżet, ciekawostka
• w firmach jako oryginalny nośnik reklamy
• i nie tylko …

Moja opinia:
Opakowanie: Chusteczki zapakowane są w wygodne opakowanie, które można wielokrotnie otwierać i zamykać.  Do tego, każda chusteczka zapakowana jest osobno. 

Dostępność: Niestety niewiele firm oferuje sprzedaż Magicznych Chusteczek. Jednak można je dostać na Allegro w przystępnej cenie.
Dostępne są m.in. w ofercie firmy Mateus, sieci Drogerii Aster, sklepach Leroy Merlin, na wybranych stacjach Lotos.

Działanie: Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten produkt u Marty bardzo zaintrygował mnie ten produkt. Bardzo lubię takie cudeńka ;) Dlatego ucieszyłam się z przesyłki.
Podoba mi się, że każda chusteczka zapakowana jest osobno. Dzięki temu jak i małym rozmiarom można je nosić wszędzie ze sobą. Wystarczy niewielka ilość wody, żeby otrzymać pełnowymiarową chusteczkę, która nie zawiera żadnych substancji chemicznych. Jest bardzo przyjemna w dotyku. Uważam, że nadaje się zarówno do wycierania rąk jak i twarzy. W domu nie są one jakoś niezbędne jak dla mnie. Jednak na wszelkiego typu wyjazdy, w pracy, szkole czy na uczelni już jak najbardziej ;) Wiadomo nic nie zastąpi zwyczajnego umycia rąk. Jednak jeśli nie mamy takiej możliwości lub po prostu chcemy odświeżyć sobie ręce to sprawdzą się znakomicie ;) Jeszcze mają uroczy design z uśmiechnięta buźką, co jeszcze bardziej zachęca do stosowania. Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do Magicznych Chusteczek, bo zaskoczyły mnie zarówno prostotą użytkowania jak i mnogością wykorzystania. Pewnie zagoszczą teraz na stałe w mojej kosmetyczce ;)
Teraz mała fotorelacja z testu: 






 A tu filmik demonstracyjny: 



Ogólna ocena : 5/5

Dziękujemy Panu Tomaszowi za możliwość przetestowania Magicznych Chusteczek. Zaznaczam, że otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię.


Zainteresowanych zapraszam na stronę firmy:

http://www.magicznechusteczki.pl/


Pozdrawiam, Agata

17 komentarzy :

  1. Też miałam przyjemność testować. Świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie na blogu po raz pierwszy je zobaczyłam ;)

      Usuń
  2. Świetna sprawa, jako gadżet naprawdę ciekawe te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy gadżet, ale jak dla mnie tylko gadżet, bo jak wody nie będzie?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie przy braku wody to kiepsko. Jednak jak dla mnie to mimo wszystko fajny gadżet ;)

      Usuń
  4. ale jajeczko, dla dziecka to bajer niesamowity, dla mnie też ;)
    zapraszam serdecznie na rozdanie )

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa rzecz ;D
    Zgłaszać do konkursu można się pod tym postem, dopiero początkujemy więc trochę wszystko mieszamy, sorki za zamieszanie: http://pissing666.blogspot.com/2012/10/formularz-konkursowy.html#comment-form Zapiszcie się i koniecznie rozgłoście bo jak narazie nikt chętny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. One są genialne! Co prawda sama nie miałam, ale już na kilku blogach widziałam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń