środa, 9 stycznia 2013

Granatowa Moc

Pomegranate Cleansing Scrub, Korres 





Dziękuję serdecznie Agacie dzięki, której miałam możliwość poznania i testowania tego produktu :*
 
Cena: ok. 45zł


Pojemność:  16ml


Od producenta:
Pomegranate Cleansing Scrub to oczyszczający kremowy peeling do cery tłustej i mieszanej. Skutecznie oczyszcza pory dzięki pestkom oliwek, zmniejsza przebarwienia, usuwa nadmiar sebum pozostawiając skórę gładką i promienną. Bogaty w taniny ekstrakt z granatu zmniejsza wielkość porów oraz odmładza skórę. Dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym oliwy i wyciągu z nagietka peeling chroni skórę przed wolnymi rodnikami. 

Skład: Aqua (Water), Olea Europaea (Olive) Seed, C12-20 Acid PEG-8 Ester, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Glycerin, Isodecyl Laurate, Glyceryl Stearate, Isopropyl Myristate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Octyldodecanol, Polyisoprene, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Arginine, Ascorbyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Calendula Officinalis Flower Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Lecithin, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Punica Granatum Fruit Extract, Tocopherol, Xanthan Gum. (źródło:wizaz.pl)

Moja opinia: 

Opakowanie: Mała tubka na zakrętkę, coś jak pasta do zębów;P 


Zapach: Od pierwszego użycia przypadł mi do gustu! Ciężko go opisać, jest intensywny, czuć granat i coś jeszcze, czego nie potrafię opisać. Ogólnie bardzo orzeźwiający, dodający energii zapach :D

Konsystencja: Fajna, taka troszkę kremowa z duuuużą ilością, wyczuwalnych drobinek.
 

Działanie: Mój numer jeden jeśli chodzi o peeling twarzy! Na prawdę, nie miałam jeszcze tak fantastycznego produktu. Skierowany jest do cery tłustej czyli do mojej, więc już opowiadam co i jak. Jest to peeling mechaniczny, drobinek jest sporo i czuć je dość wyraźnie. Mimo to, nie ma mowy o żadnym podrażnieniu czy też zaczerwienieniu twarzy. Natomiast nasza cera dzięki temu zostaje świetnie oczyszczona, nie ma mowy o suchych skórkach. Produkt ma świetny, owocowy zapach, co bardzo mi się podoba gdyż uwielbiam owocowe zapachy, a woń glinki już mi się nudzi powoli ;P Przy zmywaniu mam wrażenie, że na naszej twarzy zostaje jakby warstwa ochronna, która odżywia dodatkowo twarz, czyli nie ma mowy o jakimkolwiek wysuszaniu! Jedynym i największym minusem tego kosmetyku jest jego cena... Z tego co wyczytałam w internecie w Grecji można kupić produkty firmy Korres w cenach przystępnych. U nas można je dostać jedynie w Sephora, która narzuca nam tak wysokie kwoty- ile w tym prawdy? Nie wiem... Na allegro z tego co ostatnio widziałam pojawiają się kosmetyki tej firmy, w niższych cenach, więc można czasem sobie coś upolować ;) 

Ocena ogólna: 5/5 !!

Ps. Dziękuję dziewczyny (choć nie mogę przeoczyć też Pana ;)) za tak liczne komentarze pojawiające się pod postami!! Wiedząc, że tak licznie zaglądacie, czytacie i pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza sprawiacie, że nie mogę doczekać się kolejnego posta! Pozdrawiam Was cieplutko Paulina ;)  

12 komentarzy :

  1. Nie moja bajka, mam za wrażliwą cerę na takie peelingi, zostają mi tylko enzymatyczne, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to znów, ja za takimi nie przepadam... Ale ten mimo iż ma wyczuwalne drobiny nie podrażnia, być może jest też wersja dla innego rodzaju cery, musiałabyś poszukać i poczytać o nim ;)

      Usuń
  2. bardzo fajnie brzmi! jak trafię na niego w dobrej cenie, to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią bym się skusiła, ale nie w tej cenie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. będę go poszukiwać na allegro, bo chyba warto! :)

    Pozdrawiam malinowe koleżanki :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam na allegro cały zestaw kosmetyków z tej serii z granatem za niecałe 100zł, to zawsze lepiej niż za sam peeling dać prawie połowę tej ceny:P

      Usuń
  5. fajnie, że go przetestowałaś i polecasz. Właśnie teraz poszukuję peelingu do cery tłustej i mieszanej, i chyba ten będzie odpowiedni. Poszukam też na allegro, bo cena dość wysoka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co na allegro widzę ten peeling tylko w zestawach, ale może się jeszcze trafi ;)

      Usuń