niedziela, 6 stycznia 2013

Kosmetyczne poniedziałki

Wczoraj dołączyłyśmy do akcji  Aleksandry z bloga http://mssaleksandra.blogspot.com. Jest to bardzo fajna inicjatywa, która próbuje odmienić nielubiane przez większość poniedziałki w całkiem miłe dni ;) Przedstawimy Wam jakie są zasady akcji Kosmetyczne poniedziałki

  1. "Zgłaszacie chęć wzięcia udziału w aukcji poprzez dodanie baneru na swoim blogu wraz z odnośnikiem do tej notki.
  2. Dobrze by było gdybyś dodała mnie do obserwowanych.
  3. Ja chwilkę przed godziną 00.00 wrzucam zdjęcie kosmetyku i jego opis.
  4. Pod notką zgłaszacie chęć udziału w konkursie
  5. Zgłaszać można się od godziny 00.00 do godziny 23.59 .
  6. We wtorek rano podana będzie wybrana osoba."
Narazie zabawa będzie trwać 8 tygodni.
Jeśli zainteresowanie będzie spore to być może nawet dłużej:)
 
 [ źródło tekstu: http://mssaleksandra.blogspot.com/2012/12/pierwsza-autorska-i-niepowtarzalna.html] 

Poprzez kliknięcie baneru przejdziecie bezpośrednio do notki dotyczącej całej akcji:



Zapraszamy Was również do udziału :)
 
 
* * *
 
Dziś kończy się nasze rozdanie Pokonaj zimę z firmą Venita. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych którzy nie wzięli jeszcze udziału :) 
 


Pozdrawiamy, P&A :)

2 komentarze :

  1. ja wygrałam już w kosmetycznych poniedziałkach :D ale fajne cudeńka dostałam :) zachęcam więc do udziału :)

    OdpowiedzUsuń