czwartek, 28 marca 2013

Co tak ładnie pachnie?

Krem pielęgnacyjny z Zea Mays, BingoSpa 


Cena: 14zł

Pojemność: 100g

Od producenta:

Krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa zawiera olej z kukurydzy. Polecany dla cery mieszanej, tłustej oraz problematycznej (np. zmiany trądzikowe). 

Olej z kukurydzy BingoSpa zawiera 55-65% kwasu linolowego, 12-14% kwasu palmitynowego, 4% kwasu stearynowego, 29% kwasu olejowego oraz dużą ilość witaminy E ( do 1g/kg). Polecany zarówno dla skóry tłustej, mieszanej, dojrzałej, jak i suchej, wrażliwej czy zmęczonej. Posiada właściwości odżywcze, uelastyczniające, łagodzące, poprawia mikrokrążenie w skórze. 

Pheohydrane® - kompleks wyciągów z Laminaria Digitata (listownica palczasta) i Chlorella vulgaris; głęboko nawilża, odbudowuje obecny w skórze NMF i restrukturyzuje płaszcz hydrolipidowy; wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia na długi czas. Jest jednym z najefektywniejszych kompleksów algowych; ma działanie nawilżające jeszcze przez 7 dni po zakończeniu stosowania.


Krem BingoSpa to krem o lekkiej i delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania. Dzięki niemu cera staje się jedwabiście gładka oraz wyraźnie poprawia się jej sprężystość i jędrność.


Skład: 


Moja opinia: 

Opakowanie: Tak samo jak w przypadku błotnego peelingu jest to odkręcany słoiczek. Przezroczysty z tyłu, dzięki czemu łatwo zauważymy aktualny stan zużycia. 



Zapach: Jest przepiękny! Bardzo mnie zauroczył, taki delikatny i przyjemny dla nosa :)

Konsystencja: Lekka, dzięki czemu szybko się wchłania i można go użyć pod makijaż.  



Działanie: Szczerze mówiąc mam mieszane uczucia co do tego kremu. Spodziewałam się przede wszystkim lepszego działania. Nawilżenie jest, jednak tylko chwilowe, z pewnością nie nadaje się do suchej skóry. Mojej tłustej też wystarczająco nie nawilżał :( Polecany jest do osób z cerą problemową,  w moim przypadku nie zapycha porów, ale także nie wpłynął jakoś pozytywnie na moją cerę. Kilka godzin po nałożeniu kremu moja twarz się mocno świeci, więc używam go tylko na noc. Ma prześliczny zapach i jest bardzo wydajny, jednak to za mało abym jeszcze kiedyś się na niego skusiła.  

Ocena ogólna: 3-/5 

 Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa, co nie wpłynęło na moją opinię. 
Krem dostępny na stronie sklepu BingoSpa: klik

Więcej kosmetyków znajdziecie na stronie: 

Pozdrawiam, Paulina :)

2 komentarze :

  1. Sam zapach to za mało, by kosmetyk zagościł u mnie na stałe. Ja mam cerę suchą i wrażliwą i raczej nie zdecydowałabym się na niego.

    OdpowiedzUsuń