niedziela, 10 marca 2013

Jedwabny prysznic

Silk mleczko pod prysznic, BingoSpa


Cena:8,50 zł.


Pojemność: 300ml


Od producenta:

Jedwab BingoSpa pomaga zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i nadjedwabiście gładka i urokliwie pachną. Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).
Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu BingoSpa - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody transepidermalnej.

Aktywne składniki mleczka pod prysznic BingoSpa to również algi - Fucus, Nori, Wakame i Laminaria zawierające wiele kluczowych składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek skóry: aminokwasy, cukry i sole mineralne a szczególnie jod, stymulują ogólny metabolizm i powodują wzrost wymiany osmotycznej przyczyniając się do zmniejszeniu objawów cellulitu.

Skład: 

 
Moja opinia:

 

Opakowanie: Ma poręczny kształt, ale straszne zamknięcie. Lepszym rozwiązaniem byłoby klasyczne zamkniecie na zatrzask, bo i źle się zakręca i odkręca i powoduje to także nadmierne wylewanie produktu z opakowania. 





Zapach: Bardzo przyjemny, delikatny. Od razu przypadł mi do gustu. :)
 

Konsystencja: Bardzo wodnista. 


Działanie: Wielkim minusem jest dozowanie mleczka, którego zawsze wyleje mi się zbyt dużo :( Jednak samo w sobie jest bardzo fajne. Dobrze się pieni i pięknie pachnie. Nie podrażnia, nie uczula. Myślę, że ciut nawilża. Prócz jednego mankamentu z zamknięciem, jestem zadowolona z jego działania. Bardzo możliwe, że kiedyś jeszcze do niego wrócę ;)


 Ogólna ocena: 4+/5

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa. Nie wpłynęło to na moją opinię.

Mleczko jak i szczegółowe informacje o nim znajdziecie na stronie : klik


 
Pozdrawiam, A.

9 komentarzy :

  1. Też mnie wkurzają odkręcane żele pod prysznic :)
    Jeszcze nic z Bingo SPA nie miałam, ale żeloholiczką jestem straszną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie warto wypróbować to mleczko pod prysznic :)

      Usuń
  2. Uwielbiam produkty z pompką,zwłaszcza pod prysznicem,gdzie wiadomo,że dozownik taki jak w tym przypadku jest bardzo niepraktyczny;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię właśnie produkty z pompką pod prysznicem, bo nie marnuje się niepotrzebnie kosmetyku wtedy.

      Usuń
  3. wygkląda korzystnie, jesli ma cudowny zapach jestem za ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie lubie takich opakowań :/i to mnie skutecznie zniechęca do zakupu:/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieciekawe to zamknięcie, ale zapach i działanie wynagradza wszystko ;)

      Usuń