środa, 15 stycznia 2014

W walce ze zmianami potrądzikowymi

Krem nawilżający redukujący blizny i zmiany potrądzikowe, Care&Control, antybakteryjny, Soraya


Cena: ok.16zł

Pojemność: 50ml 

Od producenta: Antybakteryjny krem nawilżający przeznaczony jest do intensywnej pielęgnacji cery trądzikowej, skłonnej do wyprysków, a szczególnie ze zmianami potrądzikowymi. Wyciągi z Siegesbiecka Orientalis oraz Centella Asiatica wspomagają redukcję zmian potrądzikowych i blizn oraz wspomagają łagodzenie stanów zapalnych. Hydrolizat z drożdży, bogaty w Witaminy z grupy B, wykazuje działanie detoksykujące, oczyszczające i ściągające. Acnacidol i odświeżający wyciąg z Trawy Cytrynowej działają silnie antybakteryjnie, regulują wydzielanie sebum i wspomagają łagodzenie zmian trądzikowych. Cynk działa ściągająco oraz zapobiega świeceniu się skóry.
Dzięki zaawansowanej recepturze zawierającej duże ilości substancji antybakteryjnych i przeciwłojotokowych preparat wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania potwierdzoną badaniami dermatologicznymi i aplikacyjnymi.

- likwiduje ślady po trądziku
- zmniejsza widoczność blizn
- nie zatyka porów
- przywraca idealna gładkość


Rezultat

czysta, gładka i matowa skóra, bez wyprysków i zaskórników Wysoka skuteczność kremu potwierdzona badaniami dermatologicznymi i aplikacyjnymi.
Zawiera:
  • wyciąg z Siegesbiecka Orientalis
    • wspomaga cykl odnowy naskórka
    • redukuje widoczność blizn i zmian potrądzikowych, poprzez wygładzenie i poprawę kolorytu skóry
  • Centella Asiatica
    • wspomaga proces gojenia istniejących zmian trądzikowych i stanów zapalnych
    • minimalizuje zaczerwienienia
  • Hydrolizat z drożdży, bogaty w witaminy z grupy B
    • wykazuje działanie detoksykujące
    • hamuje czynności gruczołów łojowych, ograniczając tworzenie zaskórników
    • działa oczyszczająco
    • ściągając, regeneruje naskórek
  • Acnacidol
    • hamuje rozwój bakterii, ograniczając w ten sposób powstawanie nowych wyprysków i jednocześnie nie naruszając właściwego odczynu pH skóry
    • poprzez regulację pracy gruczołów łojowych, łagodzi objawy łojotoku, pozostawiając skórę matową i doskonale nawilżoną.
Skład: 

Moja ocena:

Opakowanie: Najlepsze jakie do tej pory miałam jeśli chodzi o kremy!! Rewelacja jeśli chodzi o funkcję użytkowe! Już Wam opowiadam :) Kremik znajduje się w kartoniku z wszelkimi informacjami o produkcie. Sam w sobie jest w białym plastikowym opakowaniu z przezroczystą nakładką. Znajduje się tu również zatyczka, dzięki czemu mamy pewność, że krem otwieramy po raz pierwszy! Mechanizm działania polega na przyciskaniu pompki, która jest niesamowicie czuła i bez obaw można wydobyć maluśką ilość kremu. Dodatkowo główka kremu ma wgłębienie, idealnie przystosowane do dłoni :) W trakcie używania kremu pompka podchodzi do góry, nie musimy rozcinać pudełek, męczyć się z wyciskaniem resztek, nic z tych rzeczy :D 

 
 

Zapach: Nic szczególnego jak dla mnie. Przyjemny, lekko cytrusowy. 

Konsystencja: Typowa dla kremów nawilżających, lekka, łatwo się rozprowadza. 


Działanie: Należę do osób, które borykają się z problemem trądziku i to niestety nie tylko na twarzy. Czasem lubi mi coś wyskoczyć na plecach i ramionach, jednak staram się z tym walczyć. Największy problem mam właśnie z pozostałymi śladami dlatego właśnie tam postanowiłam przetestować ten krem. Ze względu na konsystencję łatwo się go rozprowadza, a krem szybko się wchłania. Niestety nałożony na dość świeże zmiany trądzikowe powodował u mnie chwilowe szczypanie, które na szczęście po chwili mijało. Skóra po jego użyciu była nawilżona, stany zapalne faktycznie mniej zaczerwienione. Co do redukcji blizn to oczekiwałam lepszego efektu. Troszkę jakby zbladły, ale nadal są widoczne :( Zmiana tutaj jest bardzo niewielka, a najbardziej mi na tym zależało.

Ocena ogólna: 3/5

Krem otrzymałam na spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek od firmy Soraya. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 

Znacie jakieś dobre preparaty redukujące blizny trądzikowe? 
Jeśli tak, to polecajcie w komentarzach! :)

Pozdrawiam Paulina!

27 komentarzy :

  1. Chyba kiedyś miałam, ale u mnie się nie sprawdził z tego, co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, ze olejek z pestek malin, z drzewka herbacianego przyśpieszają gojenie, nie podrażniając.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie się sprawdził, dla mnie niestety to najgorszy krem jaki miałam do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słabo się sprawdził, ale nie używałam go do twarzy.

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś spróbować, może sprawdziłby się lepiej niż u mnie ;)

      Usuń
  5. Ja swój krem oddałam, bo nie mam już problemów tego typu, ale mogę polecić kwasy-mi kiedyś bardzo pomogły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście nie mam wielkich kłopotów ze skórą, więc takich specyfików nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też szukam czegoś do redukcji blizn :( już się cieszyłam, że znalazłaś coś idealnego

    OdpowiedzUsuń
  8. blizny potrądzikowe to ciężki kaliber, myślę, że złuszczanie kwasami może pomóc albo mikrodermabrazja korundowa/tlenowa, natomiast na plamy i przebarwienia ja używam Acnedermu, ładnie i dość szybko je wybiela, kosztuje ok.20 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę o nim dokładniej poczytać i może się skuszę :)

      Usuń
  9. Ja bardzo polubiłam ten krem, szczególnie pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o kremy do twarzy to póki co pierwsze miejsce ma krem z Love me green, bo się po nim nie świecę :)

      Usuń
  10. Skusiłabym się na niego, zmian jakichś wielkich nie mam (w sensie blizn potrądzikowych) a z tego co piszesz odpowiadałby mi ;) Wypróbuję go ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ten kremik nie spisał się na 100 %. Próbowałaś masła shea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale mam je więc może spróbuję skoro może pomóc :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawa recenjzja, sama bym zakupiła ten produkt dla męża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam, bo już takiego problemu nie mam, zresztą nigdy aż tak się borykałam... Miło, że krem posłużył:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę bardzo, ale mam nadzieję że moja skóra kiedyś się unormuje i będzie sprawiać coraz mniejsze problemy ;)

      Usuń
  14. Ja mam ten produkt i zgadzam sie z tobą co do opakowania ! bardzo wygodne, higieniczne, krem wydajny nie marnuje sie dzięki pompce. Zapach krem ma bardzo świeży, orzeźwiający, przyjemny. Krem jest idealny dla problematycznej skory- jest lekki, matuje, sprawia ze skora nie jest az taka przetłuszczona, ale nie wysusza jej. Co do walki ze zmianami potrądzikowymi ja używam juz 2 opakowanie i efekt jest naparawde dobrze widoczny, przy regularnym stosowaniu buzia wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń