poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zimowa niespodzianka z marką Love me green- ZAMKNIĘTE


Witajcie!:)

Przychodzimy dziś do Was z niespodzianką, którą przygotowałyśmy we współpracy z firmą Love me green.


Mianowicie mamy dla Was rozdanie w którym do wygrania jest 
5 kosmetyków marki Love me green

Wygrywa, aż 5 osób ! :)


Nagrodami są:  
 
Organiczny Energetyzujący Scrub Peeling Do Ciała
 http://love-me-green.pl/media/catalog/product/cache/1/image/640x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/e/n/energising-body-scrub_aranz_small.png



Naturalny Olejek Relaksujący Do Masażu
 http://love-me-green.pl/media/catalog/product/cache/1/image/640x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/e/relaxing-massage-oil_aranz_small.png



Organiczny Rewitalizujący Krem Do Rąk
http://love-me-green.pl/media/catalog/product/cache/1/image/640x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/e/revitalising-hand-cream-tube_aranz_small.png



Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów bez Parabenów
 http://love-me-green.pl/media/catalog/product/cache/1/image/640x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/v/i/vitalising-shampoo_aranz_small_1.png


Balsam do ciała 

Przejdźmy teraz do spraw organizacyjnych ;) 


Rozdanie potrwa do 28 lutego (do północy)


Do wzięcia udziału w zabawie potrzebne jest spełnienie jedynie 4 warunków, a mianowicie obowiązkowo należy:
- być publicznym obserwatorem naszego bloga,
- polubić fanpage Love me green na Facebooku,
- zostawić pod tym postem komentarz według wzoru podanego poniżej  
- odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Który z 5 kosmetyków konkursowych chciałbym/chciałabym wygrać i dlaczego? 

Natomiast miło nam będzie jeśli :) :
- dodasz baner konkursowy, udostępnisz informacje o rozdaniu na fb czy innym portalu 
-dodasz nasz blog do swojego blogrolla 
 
5 osób z najciekawszymi naszym zdaniem wypowiedziami otrzyma jeden z kosmetyków marki Love me green :) 


https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/528444_590263080993674_2137427143_n.jpg


 REGULAMIN ROZDANIA
1. Organizatorem rozdania jest właściciel bloga: http://frozenmalibu.blogspot.com/. Natomiast nagrody są ufundowane przez firmę Love me green https://love-me-green.pl/ .
2. Rozdanie przeprowadzane jest na zasadach określonych niniejszym
regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
3. Rozdanie przeznaczony jest dla osób będących publicznym obserwatorem
bloga, lubiących fanpage Love me green na Facebooku, oraz zamieszkałych na terenie Polski.
4. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany na łamach bloga:
5. Zgłoszenia są przyjmowane od 27 stycznia do 28 lutego 2014r. do północy. Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Nagrodami są: scrub do ciała,olejek do masażu,krem do rąk,szampon do włosów,balsam do ciała firmy Love me green.
7. Zwycięzcy w liczbie 5. będę wyłonieni przez właściciela bloga na podstawie subiektywnie najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe. 
8. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w przeciągu 7 dni.
9. Zamieszczając komentarz zawierający chęć udziału w rozdaniu uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
10. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach.
11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
12. W rozdaniu nie mogą brać udziału osoby posiadające bloga jedynie w celach udziału w rozdaniach.
13. Rozdanie zostanie przedłużone jeśli nie zgłosi się minimum 50 osób.


Baner do pobrania: 

 


WZÓR KOMENTARZA:
Obserwuję jako: ....
Lubię fanpage Love me green na Fb jako: ....
Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: 
Odpowiedź na pytanie konkursowe: 
Banner: TAK/NIE (link)
Blogroll: TAK/NIE (link)
E-mail: ...


Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia ! :)

Pozdrawiamy, A&P

32 komentarze :

  1. Obserwuję jako: Małgorzata Margaretka
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Małgorzata W.
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Małgorzata W.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać balsam do ciała, aby móc podarować go córce, która boryka się z problemem przesuszonej i wrażliwej skóry :)
    Banner: TAK- http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    E-mail: m_margaretka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Magdalena N.
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: 30plus Beauty blog
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: 30plus Beauty blog
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać Organiczny Energetyzujący Scrub Peeling Do Ciała , czytałam już o nim wiele dobrego i od dłuższego czasu marzy mi się by go mieć :) Podobno zapach ma wspaniały.
    Banner: TAK- http://30plusbeautyblog.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    E-mail: 30plusblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Pogodowa
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Izabela B.
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Izabela B
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Peelingi i scruby to kosmetyki bez któych nie widze potrzeby życia ;D oddam wszystko za chocby kolejny, nowy cydnie pachnący peeling czy scrub ;D
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: izusc2@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Mrs.Rose
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Mrs.Rose
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Mrs.Rose
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać balsam do ciała ponieważ nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, a ciągle szukam idealnego balsamu do ciała. Jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku i jeśli udałoby mi się wygrać na pewno podzieliłabym się opinią na temat balsamu na swoim blogu.
    Banner: nie
    Blogroll: nie
    E-mail: Mrs.Rose@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Milena M
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Milena Mn
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Milena M
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać balsam do ciała, ponieważ słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach. Z chęcią przetestuję je na własnej skórze.
    E-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Kinga Bylina
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako:Kinga Bylina
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Kinga Bylina
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Organiczny Energetyzujący Scrub Peeling Do Ciała
    Kocham peelingi i scruby. Jestem ich wielką fanką, mogłabym posiadać tysiące tych kosmetyków. A o tym produkcie słyszałam tyle dobrego, że stał się on moim marzeniem kosmetycznym numer jeden :)
    Banner: TAK http://avonlubelskie.blogspot.com/
    Blogroll: TAK/NIE http://avonlubelskie.blogspot.com/ (lista na samym dole)
    E-mail: sweet6663@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam adres bloga : http://rytmmojegozycia.blogspot.com/

      Usuń
  7. Obserwuję jako: czerwona filizanka
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: czerwonafilizanka
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: czerwonafilizanka
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów bez Parabenów gdyż interesuje mnie jego działanie
    Banner: http://czerwonafilizanka.blogspot.com/
    E-mail: ...czerwonafilizanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Monika N
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Monika Niedzielska
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Monika Niedzielska
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej chciałabym wygrać organiczny witalizujący szampon do włosów bez parabenów, gdyż to właśnie z włosami mam największy problem. Poszukuję idealnego szamponu dla moich włosów, gdyż są bardzo zniszczone, poprzez farbowanie oraz stylizacje. Może to właśnie ten szampon okazałby się moim ideałem.
    Banner: TAK (http://monyrka.blogspot.com/)
    Blogroll: NIE
    E-mail: monyramala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z kosmetykami tej firmy :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia wszystkim życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Anita B.
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Anita Barbara.
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Anita Barbara
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Marzy mi się Olejek Do Masażu. Mam bardzo suchą skórę, łuszczy się, swędzi. Olejki są najlepszym sposobem na pozbycie się tego dyskomfortu. Produkt marki Love Me Green jest w 100% naturalny, zawiera mój ulubiony olej arganowy i pięknie pachnie. Czego chcieć więcej? Chyba tylko przystojnego masażysty do kompletu :)
    Banner: NIE Informacja na FB:https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/201481536717167?stream_ref=10
    Blogroll: NIE
    E-mail: anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: madziulaczek1991
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Magda Słaboń
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Zdecydowanie wybrałabym Organiczny Wyszczuplający Balsam Do Ciała Zielona Herbata. Dlaczego? A no dla tego, ze idzie wiosna a co za tym idzie powoli będzie się odsłaniać to i owo a jędrna skóra jest zawsze bardziej kusząca. Poza tym rzadko spotykam balsamy antycellulitowe z pompką , co na pewno jest wygodniejsze i bardziej praktyczne.
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE

    E-mail: madziulaczek1991@gmail.com

    Poza tym lubię drugi FB oraz udostępniłam link do rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: robaszekk
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Karolina Robak
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Karolina Robak
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Niesamowicie ucieszyłabym się na widok szamponu bez parabenów, który byłby moją nagrodą dla samej siebie za ogromną wytrwałość i spełnienie swojego postanowienia - koniec z farbowaniem włosów! Mój boże, nie wiedziałam, że całkowite zrezygnowanie z farbowania na wieki będzie dla mnie tak trudne, niczym wyrzucenie ostatniej paczki papierosów przez nałogowca! Ale udało się, wytrwałam w swoim postanowieniu i zdecydowanie mogę przyznać, że wygrałam sama ze sobą! Czas wynagrodzić moim włosom te lata męki, które im zafundowałam :) Wypadałoby się wreszcie z nimi przeprosić i pomóc im powrócić do dawnego zdrowia, siły i naturalnego, pięknego blasku :)
    Banner: TAK http://lookssogreat.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    E-mail: robaszekk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Grzeczni Podopieczni
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Ewa Pawlikowska
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: a mnie się marzy wypróbowanie kremu do rąk. Niestety skóra dłoni bardzo szybko mi się wysusza i choć próbowałam wiele specyfików, wciąż nie mogę spotkać tego "jedynego". Może Love me green okaże się strzałem w dziesiątkę? :)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: podopieczni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Włosowe Inspiracje
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Katarzyna Ręklewska
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Katarzyna Ręklewska
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dzięki Wam dowiedziałam się o tych kosmetykach i strasznie mnie nimi zaciekawiłyście. Każdy z nich jest naprawdę warty wypróbowania i wszystkie bardzo mnie kuszą :) Jednak jeśli miałabym zdecydować się na jeden z nich, to wybrałabym organiczny witalizujący szampon do włosów. Prowadzę bloga związanego z pielęgnacją włosów właśnie i jednak zawsze najbardziej kuszą mnie takie kosmetyki. Chętnie bym go przygarnęła :)
    Banner: TAK: wlosowe-inspiracje.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    E-mail: wlosoweinspiracje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: szeriapple owoc
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Ewelina Kochaniec
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Ewelina Kochaniec
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:O marce Love me green słyszałam już dawno temu i od dawna mam polubioną ich stronę na FB. Bardzo chciałabym wypróbować scrub do ciała ponieważ akurat jestem na etapie poszukiwania dobrego scrubu, który ma dobry skład, ładny zapach i nie zostawia tłustej warstwy na ciele. Do tej pory nie udało mi się trafić na scrub idealny, a że "czucie i wiara silniej mówi do mnie niż mędrca szkiełko i oko" to koniecznie muszę dostać w swoje ręce ten scrub ponieważ czuję i wierzę, że jesteśmy dla siebie stworzeni:)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: szeriapple@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: svvagii
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Miśka Żurawik
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Miśka Żurawik
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać balsam do ciała. Pierwszy raz słyszę o tej marce i jestem jej bardzo ciekawa. Wciąż szukam idealnego balsamu dla siebie - moja skóra jest bardzo wrażliwa i sądzę, że jak najbardziej naturalny kosmetyk taki jak z Love me green sprawdziłby się idealnie. Byłabym w siódmym niebie, gdybym miała możliwość wypróbowania tego balsamu ! :)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: svvagii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako: Kasia S
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Kasia Skrzypoń
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Kasia Skrzypoń
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: chciałabym wygrać Organiczny Energetyzujący Scrub Peeling Do Ciała. Dlaczego? Z dwóch powodów:
    1.jestem bardzo ciekawa tej marki (same pozytywne opinie słyszałam)
    2.jeszcze nigdy nie miałam peelingu czy scrubu. Nigdy nie wiedziałam jaki wybrać. wygrywając ten kosmetyk niezmiernie bym się cieszyła i nie miałabym już takiego dylematu, a skoro on jest taki świetny jak o nim piszą i mówią z chęcią bym do nich wracała :)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: katarzynkas23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: kotka1412
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Weronika Kid...
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Weronika Kid....
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać Organiczny Energetyzujący Scrub Peeling Do Ciała. Zapach pomarańczy jest moim ulubionym. Tylko on potrafi pobudzić mnie do życia. Pachnąc pomarańczami rozpylałabym energetyczną aurę którą zarażałabym innych :)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: rraaveenn
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Katarzyna Kruk
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Katarzyna Kruk
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów bez Parabenów - jestem winna to moim włosom. Przed dłuższy okres traktowałam moje włosy farbami, piankami, lakierami - bez odpowiedniej pielęgnacji. Obecnie rozpieszczam je czymkolwiek mogę, aby wzmocniły się i zregenerowały. Stawiam na naturalne składniki, a Love Me Green pokochałam tylko i wyłącznie na podstawie jednej małej próbeczki kremu do twarzy, którą jako jedyną z serii Love me Green miałam okazję wypróbować :-)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: rraaveenn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Anita Blake
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Anita Blake
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Anita Blake
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chcaiłabym wygrać Naturalny Olejek Relaksujący Do Masażu
    ponieważ miłoby się by ło zrelaksować przy masażu.
    Banner: TAK http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    Blogroll: /NIE
    E-mail: agnesoslizlo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: futrzak1694
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Ewelina Wielochowska
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Ewelina Wielochowska
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Naturalny Olejek Relaksujący Do Masażu - mój ukochany w końcu nie będzie miał jak się wykręcać, ze nie ma mnie czym masować:P kremem nie lubi, a olejek jest bardzooo przyjemny w doznaniach ;) i na pewno ładnie pachnie
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Anulaa89 (Anna Tabas)
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Anna Tabas
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Anna Tabas
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Bardzo chciałabym zostać posiadaczką Organicznego Rewitalizującego Kremu Do Rąk. Moje ręce potrzebują ochrony i dobrego nawilżenia. Jeszcze nie znalazłam żadnego odpowiedniego kremu, który poradziłby sobie z moimi suchymi dłońmi. Kremy, które testowałam do tej pory albo słabo nawilżały, albo zostawiały okropny film na skórze - ogółem - do niczego się nie nadawały. Zawierały w składzie parabeny i inne świństwa. Cenię sobie kosmetyki naturalne i pokładam w nich spore nadzieje, więc myślę, że ten krem byłby strzałem w 10! Może w końcu skóra moich dłoni dozna odpowiedniej pielęgnacji, zostanie zregenerowana i będzie miła w dotyku.
    Banner: TAK( http://darmowa-probeczka.blogspot.com/)
    Blogroll: TAK (http://darmowa-probeczka.blogspot.com/)
    E-mail: anulaa89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Joanna Wu
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Zoe Adams
    Lubię fanpage Frozen Malibu na Fb jako: Zoe Adams
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: chciałabym wygrać scrub do ciała, bo organiczny energetyzujący peeling to jest to! No more bezskutecznych zabiegów i wydanych setek złotych. No more cellulitu i źle wyglądających nóg. No more suchej i niezadbanej skóry. No more nierówności i plamek na ciele! Temu wszystkiemu mówię NIE a witam Love me green i siebie w nowej odsłonie!
    Banner: Nie
    Blogroll: Nie
    E-mail: belfastgirl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Avenindra Rosjaneczka
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Katarzyna Wie.
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Katarzyna Wie.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać organiczny energetyzujący peeling do ciała. Jestem leniwa, jeśli chodzi o regularny peeling ciała, a w moim przypadku jest on szczególnie ważny, gdyż mam sporo suchych skórek po trądziku na dekolcie i ramionach. Każdy zachęcający mnie do wykonania peelingu kosmetyk jest więc na wagę złota (a myślę, że takie ładne cudo, pachnące olejkiem pomarańczowym będzie dobrą zachętą). Ponadto kusi mnie peeling, który ma w sobie mnóstwo olejków, ponieważ zwykle po peelingu moja sucha i wrażliwa skóra strasznie mnie swędzi i piecze, co oczywiście dodatkowo mnie zniechęca do wykonywania tego zabiegu (no ale przynajmniej 1 raz na 2 tygodnie się do niego przymuszam :P).
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: avenindra12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Zareklamowana Paula
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Paula Zareklamowana
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Paula Zareklamowana
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej chciałabym otrzymać szampon witalizujący do włosów. Moje włosy są słabe, cienkie, z tendencją do wypadania i lubią organiczne produkty. Nie miałam niczego z Love Me green i dlatego właśnie z chęcią wypróbowałabym ten szampon i podzieliła się opinią o nim na moim blogu. Uwielbiam kosmetyki bez parabenów, więc perspektywa takowego szamponu, napawa mnie optymizmem :)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: lovely-paula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Lilly
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Alexandra K.
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Alexandra K.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Najbardziej chciałabym wygrać Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów bez Parabenów. Postanowiłam zapuszczać moje włosy i osiągnąć moją wymarzoną długość, jednak moje włosy są zniszczone przez prostowanie, dlatego poprawienie ich kondycji jest dla mnie bardzo ważne. O długich, zdrowych i pięknych włosach marzę już od dawna, może dzięki szamponowi Love me green wreszcie moje marzenie by się spełniło! Niestety nigdy nie miałam okazji testować tego, czy innego kosmetyku tej firmy, dlatego byłoby to dla mnie i moich włosów świetne doświadczenie. :)
    Banner: NIE
    Blogroll: NIE
    E-mail: ola-latek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Świat piękna i testowania
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Bożena O.
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Bożena O.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:"Organiczny Rewitalizujący Krem Do Rąk". Gładkie dłonie ? Trudna sprawa...odpowiednia pielęgnacja to podstawa,kremik taki to jest to,dłonie wygładzi i spierzchnięciom zaradzi.Dlatego pragnę go wypróbować i tej wspaniałej pielęgnacji"zakosztować" :)
    Banner: TAK http://milusinka12.blogspot.com/
    Blogroll: TAK/NIE (link)
    E-mail: b.olejarz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. WZÓR KOMENTARZA:
    Obserwuję jako: Justyna K
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: . Justyna K
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako:
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: najbardziej ucieszyłabym się z szamponu do włosów, od ponad roku stałam się prawdziwa włosomaniaczką i lubię próbować nowe włosowe kosmetyki, zwłaszcza te naturalne, bez dodatku parabenów., a z tej firmy jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku :)
    Banner: TAK http://dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    E-mail: sonriente91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Madness
    Lubię fanpage Love me green na Fb jako: Justyna K.
    Lubię fanpage Frozen malibu na Fb jako: Justyna K.
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Chciałabym wygrać olejek do masażu, ponieważ mój Misiek wymyślił, że będzie robił mi masaże tylko olejku brak... także przy następnym spotkaniu miło by było mu go wręczyć ii niech masuje :)
    Banner: TAK http://wszystkoinicmadness.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    E-mail: morelka_94@o2.pl

    OdpowiedzUsuń