wtorek, 26 lutego 2013

Mici mici...

Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu, Lirene 


Cena: ok 12zł

Pojemność: 200ml 

Od producenta:



Skład: Aqua, Glycerin, Poloxamer 188, Polysorbate 20, Propylene Glycol,Penthenol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit Extract, BHT, Mel, Polyaminopropyl Biguanide, Perfum

Moja opinia:

Opakowanie: Duży plus za to, że jest przeźroczyste. Solidnie wykonane, dobrze się otwiera i zamyka.



Zapach: Bardzo przyjemny, delikatny.

Działanie: No i tu nie jest już tak różowo niestety. Owszem pięknie pachnie i oczyszcza skórę. Nie podrażniając jej przy tym. Jednak do zmywania makijażu oczu jest marny. Dawno nie musiałam wylewać tyle płynu na waciki, żeby dobrze zmyć makijaż z oczu :( Czyli jak dla mnie bardziej do oczyszczania, niż samego makijażu. 

Ogólna ocena: 3+/5

* * *  
Wczoraj, aż dwukrotnie zawitał do nas listonosz :D Mianowicie przyszła paczka z niespodzianką wygraną w zagadce u Zuzy na blogu:http://un-usual.blogspot.com
Takie kolorowe cudeńka dostałyśmy:


Dziękujemy :)
 ***
Druga paczka to przesyłka od JM Spa&Wellness o której pisałyśmy ostatnio. Już zaczęłyśmy testować :D

Kosmetyki możecie znaleźć na stronie : 



Pozdrawiam, A.

6 komentarzy :

  1. Gratki przesyłek. Lirene nie wszystkie kosmetyki ma udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Ja nie miałam póki co do czynienia z innymi ich kosmetykami.

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za Lirene :P co coś kupie to się nie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kosmetyków Lirene nic wcześniej nie miałam, ale teraz jakoś mnie do nich nie ciągnie :P

      Usuń
  3. O tyle dobrze, że nie podrażnia ten mincel.
    Miłego testowania dziewczyny ;*

    OdpowiedzUsuń