sobota, 9 lutego 2013

Płatki magnolii

Sensique, Nail Polish Remover In Pads (Bezacetonowy zmywacz do paznokci w płatkach)

 




Cena: ok. 7zł ( w promocji 2,49zł) 

Opakowanie: Zawiera 30 płatków.

Od producenta: Bezacetonowy zmywacz lakieru do paznokci o zapachu magnolii z kreatyną i witaminami A+E. Nie zawiera acetonu, działa łagodnie na paznokcie i otaczającą skórę dłoni bez ryzyka ich nadmiernego przesuszenia lub uszkodzenia. Wzmacnia płytkę paznokciowa. Skutecznie usuwa nawet ciemne emalie. 

Skład: 

Moja ocena:
Opakowanie: Dobrze wykonane, plastikowe pudełeczko.


Zapach: Bardzo miła odmiana po „acetonowych śmierdziuchach”. Tak jak zapewnia producent zapach jest przyjemny, kwiatowy.


Działanie: Kolejny produkt kupiony z czystej ciekawości ;P Po otworzeniu opakowania byłam pozytywnie zaskoczona brakiem zapachu acetonu i wielkością tych płatków. Sądziłam, że są one niewielkie. Lecz myliłam się, mają przybliżoną wielkość płatków kosmetycznych, ale znacznie cieńszych. Od razu przydzieliłam im poważne zadanie, gdyż zabrałam się za zmywanie czerwonego lakieru. Wiadomo jak to czerwień jest ciężko zmywalna ;) Na zmycie lakieru z paznokci jednej dłoni zużyłam 4 płatki. Troszkę to trwało, ale efekt był zadawalający. Jest to fajne rozwiązanie na wszelkie wyjazdy. Nie ma obawy o rozlany zmywacz w kosmetyczce czy torebce. Na co dzień jednak wolę tradycyjne zmywacze w buteleczkach, ale ten na pewno będzie podróżnikiem ;)




Ogólna ocena: 5-/5

Pozdrawiam, A.

26 komentarzy :

  1. MIałam te platki i naparwde je uwielbialam :) Teraz mam z wid=bo i jednak to nie to samo- jak bede w pl to znow kupie sensique;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, żeby nie próbować tych z Wibo ;)

      Usuń
  2. :) nie wiedziałam, że z Bydgoszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, odkryłam Twój blog całkiem przypadkiem :)

      Usuń
  3. opisywałam je wcześniej, też odkryte przypadkiem, niestety oni je chyba wycofują, bo u mnie jakiś czas temu w Naturze wysprzedawali je - zrobiłam zapas ostatnie 3 opakowania wzięłam ;)
    dojdziesz do wprawy i styka jeden płatek na dłoń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu szkoda, gdyby je wycofali :(
      Tylko 1 płatek?! To świetnie!!

      Usuń
  4. czego to ludzie nie wymysla;P zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama o tym zapomniałam ;D hehe ;) zrobię to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, troszkę zaległości masz, ale spokojnie dasz radę! :)

      Usuń
  6. Ale świetne, jak tylko zacznę malować pazurki na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Qrcze na wyjazd dobre, ale na co dzień nie zabardzo. U mnie na 3 razy by był, bo ciągle maluje ciemnymi kolorkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień można kupić zwykły zmywacz tej firmy o takim samym zapachu! <3

      Usuń
  8. Kupiłabym, ale tylko na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa propozycja ;) choć aż 4 płatki na jedna dłoń? trochę słaba wydajność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak Dorotxy napisała później jak się człowiek wprawi to i 1 płatek na dłoń starczy :)

      Usuń
  10. W sam raz do torebki.
    Zostałaś otagowana: http://strefazmyslow.blogspot.com/2013/02/its-only-picture-tag-dzis-kolej-na.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, świetny produkt!

    Obserwuję i serdecznie zapraszam na konkurs: KLIK KLIK :)

    OdpowiedzUsuń