czwartek, 7 lutego 2013

Tak przy czwartku ;)

Witajcie! :)
Jakiś czas temu zostałyśmy nominowane przez JuStysie i Astorię do The Versatile Blogger. Dziękujemy dziewczyny ;* 






Zasady Versatile Blogger:

- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy

- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards

- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby

- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują

- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

A teraz 7 faktów z naszego życia :D

PAULINA :
1. Jestem strasznie niezdecydowana. Zanim zakupię jakąś rzecz oglądam ją milion razy w internecie, wykonam konsultacje z setką osób i dopiero decyduje się na zakup. Nawet wybór kawy w kawiarni sprawia mi problemy, bo zawsze kiedy już się niby zdecyduję, odkrywam przypadkiem nowy ideał ;)

2. Oglądam sporo filmów, jednak ograniczam się głównie do filmów typu thiller, horror. Tak, jestem fanką Piły ;P

3.Mam manie tematycznego układania kosmetyków na półkach oraz faktu, żeby stały etykietami do przodu. To pewnie brzmi dziwnie, jednak bardzo lubię, kiedy wszystko ma swoje miejsce.

4. Zbieram próbki perfum :P Tak, tak te maleńkie po ok.1ml W swojej kolekcji aktualnie mam 36 w tym 32 niepowtarzające się ;) Dzięki nim, stwierdzam czy dany zapach mi się podoba, czy to zupełnie nie ta bajka. Wychodząc na imprezę wybieram akurat taki zapach, jaki chodził mi po głowie cały dzień.

5. Kocham kolor brązowy i wszystkie jego odcienie od jasnego beżu do ciemnej czekolady. Mam brązowe włosy i zielone oczy, więc czuję się w nim idealnie. Gdybym mogła to 75% ciuchów w mojej szafie mogło by być tego koloru, tak nie jest bo było by już za nudno :P

6. Uwielbiam ser :P Brzmi to co najmniej paradoksalnie, jednak ja na prawdę mogę jeść kanapki z serem rano i wieczorem, a na obiad makaron z sosem serowym! Dziewczyny z którymi studiuje dobrze wiedzą, że ogarnia mnie rozpacz, gdy moja kanapka nie zawiera sera :(

7. Poza blogiem interesuję się również fotografią. Wiem- nie widać :P Mam ambitne plany w wakacje, zająć się tym bardziej profesjonalnie :) 

AGATA:

1. Umysł ścisły z duszą niepoprawnej romantyczki. Jedno drugiego nie wyklucza, ba nawet ciekawie ze sobą współgra ;p

2. Agato! Takim jednym zwrotem możecie mnie zrazić do siebie. Bardzo nie lubię jak ktoś tak do mnie mówi. Wszelkie inne odmiany mojego imienia mnie nie rażą. Kiedy jednak usłyszę to „o” na końcu coś się we mnie gotuje. 

3.  Od piątego roku życia jestem zmuszona do noszenia okularów. Na szczęście od ponad roku mogę już nosić soczewki kontaktowe ;) 

4. Nie przepadam za jeżdżeniem na rowerze. Niewiarygodne? Ale prawdziwe :p Niektórzy wiedzą jak nam nim wyglądam albo raczej nie wyglądam :P Stacjonarny owszem, ale jakieś wycieczki odpadają. Zdecydowanie wolę  jazdę samochodem ;D 

5. Moim znienawidzonym przedmiotem w szkole był: wf! Nie postrach większości: matematyka. Dla mnie to była przyjemność. Ale gimnastyka czy wszelkie sporty zespołowe były dla mnie złem wcielonym :P Żeby było śmieszniej w ostatnie wakacje chodziłam na fitness, dobrowolnie. I jak? Bardzo mi się podobało i teraz muszę ruszyć z tym na nowo;)
 
6. Jestem naturalną blondynką. I bardzo dobrze mi z tym :D 

7. Jeszcze 2 lata temu uciekałam od wszystkiego co związane z makijażem. Zero maskary,  podkładu cieni, pudru null. Ale jak już zaczęłam, to moje zapasy zaczęły powiększać się w zastraszającym tempie :D Same wiecie jakie to jest uzależniające :P 


Nominujemy:

 
***
 
Chciałybyśmy również pokazać Wam nową dzisiejszą przesyłkę od firmy Madame L'ambre, w jej skład wchodzą: tonik oraz mleczko do demakijażu z serii Silk Charm



***
Dziś tłusty czwartek, cieszycie się? My baaaaardzo lubimy to święto :D  Raz w roku można nie liczyć kalorii, nie myśleć 'o matko ile ja ważę' tylko bezkarnie sięgnąć po kolejnego pączka ;) Jest to słodki dzień, w którym każdy tryska energią i uśmiechem z powodu dużej dawki cukru ;)
Oto dawka słodkiej inspiracji: 

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/30630/paczki440.jpeg   

http://img3.stylowi.pl//images/items/o/201302/stylowi_pl_kuchnia_3894345.jpg   
http://slub-wesele.pl/i/artykuly/paczki-donaty-bufet-slodki-01.jpg   
http://komixxy.pl/uimages/201103/1299163059_by_Czerwo231_500.jpg   
http://imworld.aufeminin.com/dossiers/D20120120/paczki-angielskie-1-152929_L.jpg 
http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201103/1299166936_by_Aparecido_600.jpg   
http://www.domowe-wypieki.pl/images/content/507/paczki_hiszpanskie_2.jpg

http://img1.stylowi.pl//images/items/o/201207/stylowi_pl_kuchnia_pAczki-hiszpaNskieskladniki-na-okolo-25-gniazdek-z_203601.jpg
http://img3.stylowi.pl//images/items/o/201302/stylowi_pl_kuchnia_moje-wypieki--bomboloni-wloskie-paczki-z-kremem-bu_3742545.jpg 
http://img1.stylowi.pl//images/items/o/201302/stylowi_pl_kuchnia_3894252.png
Słodko pozdrawiamy,
P&A :)

15 komentarzy :

  1. Dzięki za otagowanie :) W najbliższym czasie napiszę post :P

    A co do pączków light to śmiać mi się chciało ostatnio w pizzerii, jak taka dziewczyna zamawiała pizzę i do tego colę light :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak napiszesz:)
      W ogóle dla mnie cola light czy zero to jedna wielka ściema :P

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo :)
    Paulina, punkt 3 - skóra zdjęta ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm...pączusie:) Ja już dziś zjadłam swoją porcję, nie licząc, O ZGROZO, kalorii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana dziekuje za otagowanie ale narazie nie mam czasu na tagi:(

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za otagowanie :) już dwa razy odpowiadałam, ale jak jeszcze jakieś fakty znaj,e to odpowiem :)
    Gratuluje pięknej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tłuste czwartki mogłyby być częściej :D Też nie lubię tego "o" na końcu mojego imienia, jeżeli ktoś tak się do mnie zwraca:/ Brzmi zbyt poważnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt poważny ton to właśnie jedna z przyczyn dlaczego tego nie lubię ;)

      Usuń
  7. Paulina - ja też jestem maniaczką sera :D A ulubiona przekąska, to tosty z serem, oczywiście :D

    Agata (bo nie ośmielę się napisać inaczej ;) ) - ja też nie znoszę, kiedy ktoś zasunie do mnie "Emiliooooo", no normalnie nie mogę tego zdzierżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi smaku teraz na te tosty narobiłaś :D omnomnom :D

      Usuń