wtorek, 7 kwietnia 2015

Ziołowa pielęgnacja włosów zamknięta w butelce

Szampon borowinowy i 7 ziół, BingoSpa


Cena: 10zł

Pojemność: 300ml 

Od producenta: 
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobrana kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych:
  • z rozmarynu,
  • szałwii,
  • nasturcji,
  • łopianu,
  • cytryny,
  • sosn,
  • rukwii,
które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.

Doskonały rezultat:

  • włosy oczyszczone i lekkie od nasady po końce, 
  • włosy pełne blasku i naturalnej świeżości,
  • włosy mocne i puszyste
Skład: 



Moja opinia: 

Opakowanie: Proste i praktyczne. Przezroczysta butelka pozwala na analizę zużycia, a zamknięcie na klik spisuje się odpowiednio. Większość kosmetyków marki BingoSpa ma takie butelki, niektóre mają metalowe zakrętki i to już jest gorszy wybór, ale o tym innym razem ;) 



Zapach: Czuć różne zioła, całość przypomina jednak męskie wody toaletowe ;) 

Konsystencja: Lejąca, ale ładnie się pieni.

 
Działanie: Skusiłam na ten szampon chcąc wydłużyć świeżość włosów, przez ich dobre oczyszczenie i szampon sprawdził się w tej roli świetnie! Mocno się pieni, oczyszczając ładnie włosy. Po dłuższym okresie używania zauważyłam, że moje włosy wyglądają dobrze przez dłuższy okres czasu i już nie muszę ich myć codziennie. To spora zmiana jak na moje włosy :) Podczas mycia lekko się plączą, jednak wystarczy użyć odżywki i po problemie! Jeśli chodzi o ich wzmocnienie to tego nie zauważyłam... Trochę szkoda... Fajnie by było gdyby szampon dodał jeszcze objętości ;) Włosy po zastosowaniu dobrze się układają i są miłe w dotyku, a jego cena jest niska, więc polecam wypróbować :)

Ocena ogólna: 4/5

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa.
Nie wpłynęło to na moją opinię.

Pozdrawiam, Paulina

13 komentarzy :

  1. Miałam go, fajnie się pieni i oczyszcza

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda :) Dobrze, że spełnia swoją funkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie strasznie podrażnił skórę głowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zainteresowanie marką BingoSpa stanowczo zmalało. Chyba nie skusiłabym się na ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja niektóre produkty bardzo lubię, już niedługo o nich napiszę :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio polubiłam testować szampony i dość często sięgam po nowe :P

      Usuń