sobota, 15 grudnia 2012

Nie tylko dla dzieci ;)

Mleczko pielęgnacyjne od 1 dnia życia, Hipp 


Cena: ok. 16zł 

Pojemność: 350ml 

Od producenta: Pozwala na wyjątkowo łagodną pielęgnację skóry dziecka. Zapewnia doskonały poziom nawilżenia. Zawiera wartościowy olejek migdałowy. Bez barwników, oleju mineralnego i emulgatorów PEG. Dzięki zawartości HiPP- Hautschutz (specjalny składnik aktywny na bazie drożdży) - utrzymuje prawidłowe pH skóry. 

Skład:  


Moja ocena: 

Opakowanie: Poręczna, mimo iż duża butelka, zamykana na zatrzask.  


Zapach: Myślę, że przed zakupem warto powąchać, bo może nie każdemu przypaść do gustu. Czuć olejek migdałowy, ale mam wrażenie że jeszcze coś tam jest :P  

Konsystencja: Mleczko to mleczko, czyli dość rzadka. 


Działanie: Mleczko to jest bardzo fajnie. Łatwo rozprowadza się po ciele i szybko się wchłania. Pozostawia delikatny zapach :) Moim zdaniem całkiem dobrze nawilża i pielęgnuje skórę. Produkt pozbawiony jest olejków eterycznych i parabenów co dla wielu dziewczyn jest sporym plusem! Jest to produkt fajny, jednak ja wolę inne nuty zapachowe ;)
Co tu dużo mówić...według mnie jest to kolejny produkt firmy Hipp godny uwagi :D  

Ocena ogólna: 4+/5 

Pozdrawiam, Paulina :]

12 komentarzy :

  1. lubię kosmetyki dla dzieci :D np. szampony i mydełka :D mam kilka takich produktów na półce w swojej łazience :):) to chyba nie obciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię kosmetyki dla dzieci, bo dobrze służą mojej skórze :)

      Usuń
  2. Kosmetyki dla dzieci są super, właśnie przez brak tych niepotrzebnych dodatkowych środków, a to mleczko wydaje się być godne uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasem stosuje kosmetyki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki dla dzieci są bardzo fajnie. Delikatne...Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużym plusem jest to że ryzyko uczulenia jest bardzo małe :)

      Usuń
  5. A ja jakoś nie stosuję, może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kiedyś, wiele kosmetyków jest na prawdę fajnych :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za mleczkami do ciała wolę masła lub oliwki :)

    OdpowiedzUsuń