sobota, 23 marca 2013

Szampon z Yves Rocher

Szampon do włosów, Yves Rocher

Cena: 15,5zł (produkt nie jest oznaczony zielonym kółkiem, więc można go kupić taniej ze zniżkami)

Pojemność: 300ml

Od producenta: Spraw, aby przyjemne chwile codziennej pielęgnacji stały się jednocześnie działaniem na rzecz środowiska naturalnego. Odkryj szampon do włosów z certyfikatem Ecolabel - Europejskim znakiem jakości produktu ekologicznego. Szampon jest odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów, a dodatkowo przyjazny dla środowiska. Konsystencja jest transparentna, płynna. Szampon ma orzeźwiający zapach i zawiera witaminę E oraz wyciąg z cytryny, które sprawiają, że Twoje włosy stają się miękkie i błyszczące.

Skład:


Moja ocena: 

Opakowanie: Wygodna i poręczna buteleczka, zamykana na zatrzask. Podoba mi się również jej oprawa graficzna, prosta a zarazem ciekawa ;)


Zapach: Bardzo szybko polubiłam ten zapach! Jest bardzo lekki, orzeźwiający, cytrusowy. Na włosach jednak nie jest mocno wyczuwalny.

Konsystencja: Płynna, jednak nie za bardzo, taka w sam raz! 


Działanie: Tego szamponu używałam kilka lat temu, jednak jakoś dłużej nie zagościł on w mojej kosmetyczce i chcąc przypomnieć sobie jaki był tego powód, spróbowałam raz jeszcze. Ale po kolei... Szampon bardzo dobrze się pieni, przez co jest całkiem wydajny. Dobrze radzi sobie z oczyszczaniem, jednak wymaga zastosowania odżywki, gdyż włosy są szorstkie i trochę się plączą. Niestety, ale przy regularnym stosowaniu podrażnia on moją skórę głowy :( To właśnie powód swędzącej skóry, sprawił, że nie sięgnę już więcej po ten szampon. 
Co do aspektu ECO to mam wrażenie, że ekologiczna jest tylko butelka, bo z pewnością nie SLS na drugim miejscu w składzie ;/

Ocena ogólna: 3/5

*  *  *
Pamiętacie o dzisiejszej akcji pt. GODZINA DLA ZIEMI?
SOBOTA, 23 MARCA, GODZINA 20:30

ZGAŚ ŚWIATŁO. WŁĄCZ SIĘ DO ZMIAN! 

Więcej informacji na stronie: http://www.godzinadlaziemi.pl/index.html

(http://republika.pl/blog_il_3872262/7803923/tr/switchoff.jpg)

Pozdrawiam, Paulina :)

9 komentarzy :

  1. Niestety szampon nie dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampony z YR bardzo lubię, ale z innej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiam się teraz nad tymi nowymi szamponami, ale jeszcze nie zdecydowałam :P

      Usuń
  3. W akcji uczestniczyłam :)
    Na szampon się nie skuszę :x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń