piątek, 13 lutego 2015

Co nowego? Zapraszam!

Witajcie! 
Jak ten czas szybko leci, niedawno skończył się styczeń a już mamy połowę lutego. Do niedawna cały mój czas pochłaniała nauka do sesji egzaminacyjnej, cieszę się, że już jestem po i mogę przez parę dni odpocząć.

Dziś chciałam Wam pokazać zawartość kolejnej paczki ze współpracy z marką Dermedic, dziękuję Pani Magdalenie raz jeszcze :)
Kosmetyki, które wybrałam to:
- płyn micelarny z serii Normacne 
- płyn micelarny z serii Angio
- krem do twarzy na noc z serii Normacne
- krem pod oczy z serii Hydrain3
- szampon do włosów z serii Linum 

  Dajcie znać co Was najbardziej ciekawi, to od tych produktów zacznę swoje recenzje :)

Kolejna przesyłka pochodzi od Moniki, która chciała odsprzedać swoją "Burżujkę" w kultowym kolorze 07 i cóż nie mogłam się jej oprzeć! Czuję, że połączy nas głęboka miłość, bo efekt bardzo mi się podoba! :))


Miałam nadzieję, że pokażę Wam zawartość jeszcze jednej paczki na którą czekam, ale niestety jeszcze do mnie nie doszła :(

Chciałam Wam także pokazać mój Hit i pięknie pachnący Bubel poprzedniego miesiąca, ich pełne recenzje pojawią się na blogu już za jakiś czas. 


Znacie te kosmetyki? Lubicie?

Pozdrawiam, Paulina :)

9 komentarzy :