poniedziałek, 6 lipca 2015

Tani i skuteczny sposób na pozbycie się przebarwień na twarzy

Witajcie! 

Dziś przychodzę do Was z moim kosmetycznym odkryciem ostatnich miesięcy. Z uwagi na pojawiający się od czasu do czasu trądzik w mojej pielęgnacji często sięgam po produkty, które mają na celu wyrównać koloryt i złagodzić zaczerwienienia. Tym razem mój wybór padł na wybielający tonik od marki Lirene z polecenia Łukasza z bloga http://lukaszmakeup.blogspot.com/# i jest hit! Zapraszam do czytania :) 


Tonik 3 w 1 wybielający, Lirene


Cena: ok.18zł

Pojemność: 200ml

Od producenta:
SKUTECZNA PIELĘGNACJA + REDUKCJA PRZEBARWIEŃ!
Multifunkcyjny tonik 3w1 odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry: • skutecznie oczyszcza skórę twarzy
łagodnie usuwając makijaż i wszelkie zanieczyszczenia,
• naturalnie rozjaśnia skórę, nadając jej blask
dzięki właściwościom kwasu migdałowego, który redukuje nadmierną produkcję melaniny, dając efekt wybielenia przebarwień,
• tonizuje i wyrównuje koloryt
jednocześnie zmniejszając widoczność porów,
• nawilża i odświeża skórę
przywracając jej komfort, dzięki obecności glicerolu i łagodzącego d-pantenolu.

Produkt kompleksowo oczyszcza, tonizuje i wyrównuje koloryt skóry.
Stosowanie:
Nanieść tonik na wacik. Rozprowadzić, oczyszczając skórę twarzy. Następnie nałożyć krem z serii Lirene Wybielanie.

Udowodnione rezultaty:*
93% skutecznego oczyszczenia twarzy,
70% rozjaśnienia,
100% odświeżenia skóry.

Przebadano dermatologicznie. Potwierdzone BEZPIECZEŃSTWO i SKUTECZNOŚĆ.

Składniki:

  • Gliceryna – długotrwale nawilża, uelastycznia i zmiękcza skórę
  • Kwas migdałowy – działa antybakteryjnie, złuszczająco i regenerująco
  • D-pantenol – wspomaga gojenie, łagodzi podrażnienia skóry

Skład: 


Moja opinia: 

Opakowanie: Nie mam się do czego przyczepić, jest proste a zarazem poręczne i widać aktualne zużycie. 



Zapach: Tonik ma lekki, wyczuwalny zapach. Ciężko mi go porównać, jest to taki bardziej świeży aromat ;) 

Działanie: Cóż będę się zachwycać! Tonik, ładnie oczyszcza skórę twarzy z pozostałych zabrudzeń dodatkowo ładnie ją odświeżając. Nie szczypie, nie podrażnia skóry. Po tygodniu używania widziałam już różnicę w wyglądzie mojej twarzy. Pojawiające się wypryski szybciej się goiły, a zaczerwienienia bledły. Zmiany potrądzikowe mające charakter przebarwień to cięższy kaliber dlatego myślałam, że tonik sobie z nimi nie poradzi, a jednak! Przy regularnym używaniu wszystko ładnie wyrównało się do mojego naturalnego kolorytu! Jakby się przyjrzeć w lustrze to pewnie nadal zauważę różnicę, jednak jest ona znacznie mniejsza niż przedtem. Dodatkowo tonik lekko nawilża skórę, wygląda ona na zdrowszą i promienną. Jestem niesamowicie zadowolona z efektów, które uzyskałam po tym toniku i z pewnością zostanie on ze mną na dłużej. Teraz mimo ciągłego życia w biegu moja twarz wygląda całkiem dobrze, aż chce się patrzeć w lustro;) Polecam wszystkim, którzy borykają się z drobnymi przebarwieniami :) 

Ocena ogólna: 5/5 

Pozdrawiam, Paulina :)

26 komentarzy :

  1. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym tonikiem :) Z pewnością wypróbuję jak zużyję aktualny tonik z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś chciałam zakupić tonik Nivea, ale trafiłam akurat na takie które posiadały alkohol na początku składu, więc zrezygnowałam.

      Usuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, wypróbowałabym go na zaczerwienienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rumieńce nie działa, ale na zaczerwienienia od wyprysków już tak :)

      Usuń
  4. Będę musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio też o nim pisałam - mój ulubieniec! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że tak dobrze się spisze w szczególności, że do toników z Lirene podchodzę z rezerwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest kolejny hit, bardzo lubię również taki z zielonym napisem ;P

      Usuń
  7. Coś dla mnie. Ja się wiecznie wybielam. Tym bardziej, że ma fajną skuteczność, jak czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dość często, bo szybciej znikają ślady po niedoskonałościach ;)

      Usuń
  8. Tonik jest moim niezbędnikiem w codziennej pielęgnacji, lubię też świeże zapachy, więc chętnie go wypróbuję ;) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje i się za nim rozglądam :) Mam nadzieję że i u mnie się spisze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze, Rossmanie znajdziesz go bez problemu :)

      Usuń
  10. Hoho, aż tyle plusów! Muszę i ja go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi bardzo kusząco! Ale ciekawa jestem czy by sobie poradził ze starszymi przebarwieniami.. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, tylko musiałabyś stosować go regularnie i przez dłuższy czas ;)

      Usuń