sobota, 27 grudnia 2014

All I want for Christmas is... Pat&Rub :)

Jak tam się macie po Świętach? Mam nadzieję, że tak jak ja spędziliście je w rodzinnym gronie, odpoczywając od codziennych problemów :) 

Dziś chciałabym Wam napisać o paczce-niespodziance, którą otrzymałam jakiś czas temu od firmy Pat&Rub, z której się niezmiernie ucieszyłam! Nastał czas, że i ja mogę przekonać się o ich fenomenie :) Dziękuję bardzo za taki gwiazdowy prezent! 



W moim woreczku znajdowały się dwa produkty: otulający balsam do ciała o zapachu Karmel, Cytryna, Wanilia, o którym Wam teraz napiszę oraz olejek rozświetlający, który idealnie wpisuje się w nadchodzący czas karnawału!



Gdy zobaczyłam balsam do ciała na mojej twarzy pojawił się ogromny uśmiech, bowiem uwielbiam tego typu kosmetyki! 



Jego cena to: 69zł za 200ml (obecnie w promocji za 58,65zł )

Informacje od producenta:
Idealny balsam do nawilżenia skóry po kąpieli lub prysznicu.
Szybko się wchłania, nie zostawia tłustej i lepkiej warstwy, pozwala natychmiast się ubrać.
Zawarte w składzie ekstrakty i masła roślinne nawilżają, opóźniają procesy starzenia, wzmacniają, wygładzają i napinają skórę.
Ciepły naturalny aromat wanilii, karmelu i cytryny otula zapachem na długie godziny.   

Kompozycja:
  • Ekstrakt z zielonej herbaty* – działa przeciwzapalnie, zwalcza wolne rodniki,
  • Masło shea* – nawilża, zmiękcza i odżywia skórę,
  • Olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV,
  • Masło kakaowe*- uelastycznia, chroni i koi podrażnienia,
  • Kwas hialuronowy* – utrzymuje prawidłowe nawilżenie skóry,
  • Naturalna witamina E* – antyoksydant,
  • Betaina roślinna *-nawilża,
  • Inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Orbignya Oleifera Seed Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Betaine, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Fruit (Shea Butter), Cetearyl Glucoside, Stearic Acid, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Parfum, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Phytate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Citral, D-Limonene, Linaloo
Moja ocena:

Opakowanie: To długa tuba, zaopatrzona w pompkę. Już nie raz podkreślałam, że bardzo odpowiada mi takie rozwiązane, bo nie dość że wygodne, to pozwala zużyć do końca produkt w przeciwieństwie do zwykłych tubek. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje dotyczące kosmetyku.




Zapach: Z początku połączenie tych trzech nut zapachowych wydało mi się bardzo ryzykownym mixem i nie wiedziałam czego się spodziewać. Okazało się, że tylko niepotrzebnie się go obawiałam ;) Zapach jest bardzo ciekawy i dość nietypowy. Słodki, z przełamaniem w postaci cytrynowej nuty. Faktycznie taki otulający.

Konsystencja: Mimo wszystko jest bardzo lekka, nie przypomina mi typowej dość gęstej konsystencji. 



Działanie: Balsam świetnie się rozprowadza i wchłania w skórę. Pierwszy raz używam balsamu, który w tak szybkim tempie się wchłania, nie pozostawiając przy tym żadnej tłustej warstwy! Myślę, że ta opcja spodoba się głównie dziewczynom, które po szybkim porannym prysznicu chciałyby użyć jakiegoś ekspresowego nawilżającego kosmetyku ;) Podczas regularnej pielęgnacji tym produktem widać, że skóra jest ładnie nawilżona i przyjemna w dotyku. Dodatkowo mocny i ciekawy zapach również przemawia na plus :) Ten aromat utrzymuje się długo na skórze, co podoba mi się najbardziej. Nie dziwi mnie już fakt, że balsamy i masła marki Pat&Rub cieszą się taką popularnością :)

Ocena ogólna: 5/5

Balsam otrzymałam od firmy Pat&Rub
Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię.  
http://www.patandrub.pl/
 

Pozdrawiam, Paulina

19 komentarzy :

  1. balsam bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam :D Produkty Pat&Rub kuszą mnie już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestawik. Chętnie bym go poznała bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna niespodzianka :-) Jestem ciekawa tego zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować coś z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba różany błyszczyk, ale póki co mam ich za dużo :P

      Usuń
  6. Miałam kiedyś próbkę tego balsamu :) Ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesują mnie kosmetyki tej firmy, ale cena zdecydowanie odstrasza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne kosmetyki zazwyczaj są droższe od drogeryjnych produktów. Warto polować na promocje :)

      Usuń