poniedziałek, 15 grudnia 2014

Lawenda dla stóp :)

Regenerujący krem do stóp, Evree



Cena: ok.9zł


Pojemność: 75ml

Od producenta:
Bogactwo składników aktywnych zawartych w kremie ma działanie bakteriobójcze i grzybobójcze, łagodzi podrażnienia oraz pozostawia długotrwały efekt świeżości.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • olejek lawendowy
  • d-panthenol
  • urea
  • proteiny jedwabiu
DZIAŁANIE:
  • intensywnie odżywia oraz regeneruje skórę stóp
  • przywraca jej miękkość i gładkość
  • nawilża naskórek, chroni przed powstawaniem zrogowaceń

Moja ocena:  

Opakowanie: Typowa tubka zamykana na klik, w ładnym niebieskim kolorze ;) 



Zapach: Uwaga- nie czuć mentolu! ;) To taka alternatywa dla tych wszystkich miętowych zapachów. Otóż ten krem pachnie lawendą! Podobnie jak peeling tej firmy :)

Konsystencja: Taka typowa dla kremów.

Działanie: Nie będę ukrywać, że na moją skórę stóp najlepiej działają specyfiki z wysoką zawartością mocznika. Jednak w sytuacji kiedy chcę podtrzymać ich nawilżenie sięgam po różne kremiki. Miłym zaskoczeniem był lawendowy zapach, który na mnie działa bardzo relaksująco. Konsystencja kremu pozwala z łatwością go rozsmarować, szybko się wchłania, skóra się nie lepi. Moim zdaniem do skóry bardzo suchej się nie nada, ale do codziennej pielęgnacji już owszem. W połączeniu z peelingiem, można uzyskać efekt ładnie zadbanych i nawilżonych stóp.

Ocena ogólna: 4/5

Pozdrawiam Paulina :)

10 komentarzy :

  1. Już nieraz czytałam o produktach Evree, ale jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. w szafie czeka na swoja kolej rozowy krem do rak tej firmy. jak sie sprawdzi to pewnie kupie ten do stop. przede wszystkim przekonuje mnie lawendowy zapach... i to ze nie czuc mentolu bo tego nie lubie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że zapach Ci się spodoba :)
      Ja mam czerwony krem i również przypadł mi do gustu.

      Usuń
  3. Nie miałam, ale bardzo ciekawy. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń