środa, 10 kwietnia 2013

Problematyczne piętki


Regenerum serum regeneracyjne do pięt


Cena: 15-17 zł


Dostępność: Produkt dostępny jedynie w aptekach.


Pojemność: 30 ml


Od producenta:

Przy­czyna problemu

Spę­ka­nia na pię­tach powstają ponie­waż pokry­wa­jąca je skóra jest wyjąt­kowo gruba, nawet czte­ro­krot­nie grub­sza niż w pozo­sta­łych miej­scach ciała. Dzięki temu jest twarda i mocna, co uła­twia cho­dze­nie.
Nie­stety gru­bość skóry unie­moż­li­wia sprawne wchła­nia­nie i wyda­la­nie wil­goci przez co ma skłon­ność do nad­mier­nego odwod­nie­nia.
Odwod­niona i prze­su­szona skóra pięt łatwo pęka, two­rząc nie­este­tyczne bruzdy.

Roz­wią­za­nie

Rege­ne­rum rege­ne­ra­cyjne serum do pięt

  • inten­syw­nie nawilża i odży­wia suchą skórę pięt
  • rege­ne­ruje spę­kany i uszko­dzony naskórek
  • zwięk­sza prze­pusz­czal­ność war­stwy rogo­wej naskórka oraz uła­twia jego złuszczenie
  • zabez­pie­cza przed pękaniem
  • ma wła­ści­wo­ści antyseptyczne

Dzięki temu chroni skórę przed odwod­nie­niem i prze­su­sze­niem, wspo­maga rege­ne­ra­cję widocz­nych spę­kań oraz chroni przed powsta­wa­niem nowych bruzd.


Skład: 




Moja opinia:

Opakowanie: Mała zakręcana, tubeczka. 




Zapach: Tak jak w przypadku większości kosmetyków do stóp, czyli mentolowy.


Konsystencja: Gęsta, podobna do maści.


Działanie:  Z racji tego, że serum jest tak gęste jest bardzo wydajne. Zapachu mentolowego w kosmetykach jakoś nie uwielbiam. Jednak przy stosowaniu kremu na noc i zakładaniu skarpetek, nie miałam z nim zbyt wiele do czynienia ;) Co do samego działania, powiem że oczekiwałam więcej, Z racji, że jest to kosmetyk apteczny spodziewałam się spektakularnych rezultatów. Nie powiem, bo stan ogólny moich pięt się poprawił. Jednak mógłby być nieco lepszy ;) Czyli podsumowując kosmetyk jest dobry, ale nie jakiś spektakularny ;)


Ogólna ocena: 4-/5


Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Aflofarm. Jednak ten fakt nie wpłynął na moją opinię.





***

Wiem, że nie ładnie jest się chwalić. Ale.. :P 
Dziś dostałam miłą niespodziankę z pięknie pachnącymi cudeńkami, które krążyły mi po głowie już od dłuższego czasu  :) Nie muszę raczej większości przedstawiać, bo są to woski z YK :D 



Pachną obłędnie już przez folie ! :) Dziękuję Paulina ;*


Pozdrawiam, Agata :)

9 komentarzy :

  1. Ciekawi mnie ten krem z Regenerum:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też spodziewałam się świetnych efektów, a tu czytam, że niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ciekawy krem:) chociaż przy zakładaniu skarpetek na noc prawie każdy jest dobry:P A zazdroszczę wosku o zapachu truskawkowym... mmm :))) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nawet przy zakładaniu skarpetek nie jest szałowy. A wosk ślicznie pachnie :)

      Usuń
  4. Nie lubię mentolowego zapachu w kosmetykach do stóp. Miałam okazję wypróbować kilka, które miały zupełnie inny zapach i za to je polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę musiała jakiegoś innego kosmetyku poszukać, o przyjemniejszym zapachu i lepszym działaniu.

      Usuń
  5. Nie przepadam za miętowymi/mentolowymi/ kosmetykami :/ dlatego do stóp tylko pachnące kremiki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń