środa, 17 kwietnia 2013

Słabym i rozdwajającym się paznokciom powiedz STOP!

Regeneracyjne serum do paznokci Regenerum
 

Cena: ok.16zł

Dostępność: Tylko w aptekach

Pojemność: 5ml 

Od producenta:
5 naj­częst­szych pro­ble­mów paznokci: 
  • kru­chość
  • łamli­wość
  • roz­dwa­ja­nie
  • prze­bar­wie­nia
  • suche skórki
Przy­czyna:
  • nie­do­bór witamin
  • kon­takt z wodą i środ­kami chemicznymi
  • sto­so­wa­nie kolo­ro­wych lakierów
Roz­wią­za­nie:
Dzięki wyso­kiej zawar­to­ści wita­min i olej­ków Rege­ne­rum wzmac­nia, nawilża i chroni płytkę paznok­cia. Dodat­kowo wpływa na roz­ja­śnie­nia prze­bar­wień oraz pie­lę­gnuje ota­cza­jący naskórek. 
Rege­ne­rum roz­wią­zuje 5 naj­częst­szych pro­ble­mów paznokci jednocześnie!
  • wzmac­nia
  • uela­stycz­nia
  • zapo­biega rozdwajaniu
  • roz­ja­śnia przebarwienia
  • zmięk­cza skórki

Skład:
Rege­ne­rum to połą­cze­nie sku­tecz­no­ści z nowo­cze­sną tech­no­lo­gią. Wła­śnie dla­tego w jego skład wcho­dzą wyłącz­nie natu­ralne olejki oraz znane ze swo­ich wła­ści­wo­ści wzmac­nia­ją­cych wita­miny A i E.
Łącznie olej­ków oraz wita­min A i E to sku­teczna metoda spro­wa­dzona i sto­so­wana rów­nież w domo­wej pie­lę­gna­cji paznokci. Siła jej dzia­ła­nia tkwi przede wszyst­kim w nawil­ża­ją­cej i rege­ne­ru­ją­cej mocy olej­ków oraz wzmac­nia­ją­cym i ochron­nym dzia­ła­niu witamin.
Dla­czego?
Czę­ste mocze­nie i osu­sza­nie paznokci osła­bia ich struk­turę spra­wia­jąc, że stają deli­katne i łamliwe. Bogate w kwasy tłusz­czowe olejki dzia­łają nawil­ża­jąco, dzięki czemu zatrzy­mują wodę w paznok­ciach chro­niąc je przed wysu­sze­niem (i wchła­nia­niem wody), a tym samym zmniej­szają ich kruchość.
Wita­miny A i E to z kolei zestaw nie­zbędny do pra­wi­dło­wego funk­cjo­no­wa­nia naskórka oraz jego wytwo­rów, czyli paznokci. Wspo­ma­gają ich odbu­dowę oraz chro­nią przed szko­dli­wym wpły­wem czyn­ni­ków zewnętrznych.




Moja opinia: 

Opakowanie: Serum znajduje się w kartoniku wraz z ulotką. Jest to malutka tubka, zakończona pędzelkiem, przypomina mi niektóre błyszczyki do ust :P Co do kolorystyki, to tak jak przy poprzednich produktach jest typowa dla całej serii- białe opakowanie z łezką tym razem jasnozieloną. 



Konsystencja: Tłusta, bo zawiera wiele olejków, jednak łatwo aplikuje się ja na paznokieć. 


Zapach: Generalnie dla mnie zapachu brak. Czasem mam wrażenie, że troszkę jakby czuć cytrusy, ale to minimalnie. 

Działanie: Nie spieszyłam się z recenzją tego produktu specjalnie, aby teraz po ponad 3 tyg. napisać Wam czy widzę jakiekolwiek efekty. 
Serum nakłada się bardzo wygodnie, pędzelek ładnie rozprowadza produkt, tubka jest poręczna. Niestety, ale produkt wchłania się bardzo, bardzo wolno, dlatego stosowałam go głównie na noc i jeśli np. oglądałam jakiś film, albo czytałam książkę. Chcąc uzyskać jak najlepsze rezultaty, należy być systematycznym i używać serum codziennie! Dla osób, które mają mocno zniszczone paznokcie i lubią je malować może być to troszkę problem, bo z tego co zauważyłam najlepsze efekty widać, gdy odstawi się na jakiś czas malowanie paznokci. Po tych 3 tygodniach mogę stwierdzić, że moje paznokcie wyglądają już znacznie lepiej! Po ciągłym malowaniu i świątecznym sprzątaniu były słabe i rozdwojone. Na dodatek po użyciu nowego lakieru płytka mi się mocno zabarwiła :( Teraz moje paznokcie rosną bielsze, zdrowsze i mocniejsze. Płytka została rozjaśniona, nie do końca, jednak na tyle, że nie rzuca się to mocno w oczy i nie muszę już ciągle ich malować by to ukryć ;) Rozdwojenia jeszcze pozostały, ale są już mniejsze :) 
Dla mnie to serum jest dobrym produktem, jednak trochę długo trzeba czekać na efekty (ja używam ponad 3tyg. jednak stan paznokci moich paznokcie nie jest jeszcze na tyle dobry, by pozwolić sobie na odpoczynek od serum) oraz być bardzo systematycznym, a wiadomo jak to z tym czasem jest ;)

Ogólna ocena: 4/5 

 Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Aflofarm. Jednak ten fakt nie wpłynął na moją opinię.


Pozdrawiam, Paulina :)

9 komentarzy :

  1. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad jego kupnem.
    Moje paznokcie są ok dopóki ich nie maluję
    jak tylko poczują lakier / zmywacz zaczynają się rozdwajać i kruszyć.
    Może Regenerum by im pomogło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat tego produktu krąży wiele pozytywnych opinii, u mnie działa dobrze, więc może i u Ciebie by pomógł :)

      Usuń
  2. te reklamy Regenerum wylewajace sie zewszad mnie przerazaja , ale chyba warto na niego zwrócic uwage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, faktem gdyby nie reklamy, to pewnie mało kto, by o takim produkcie wiedział:P

      Usuń
  3. Zostałaś u mnie otagowana :)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś do tej pory nie miałam ochoty sięgać, stosuję co mam, a dalej - zobaczy się:) Efekty to jednak ważna kwestia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najważniejsze jest to by kosmetyk dobrze działał :)

      Usuń
  5. tak ten produkt jest rewelacyjny, tylko troszeczkę cena wysoka jak za takie male opakowanie! Ale mozna przymknąć oko, bo nie ma jak to długie i zadbane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń