środa, 22 maja 2013

Kąpielowe rozczarowanie

Sól do kąpieli ORCHIDEA 

Pojemność: 100g 

Cena: 6,9zł (wyprzedaż)

Od producenta:
Często, gdy wracamy z pracy, mamy wrażenie, że boli nas praktycznie wszystko. Zmęczeni po ciężkim dniu, marzymy wtedy tylko o tym, by w końcu odpocząć i zrelaksować się. Warto wtedy na chwilę zanurzyć się w ciepłej (ale nie gorącej) wodzie z dodatkiem soli do kąpieli.
Sól już od dawna stosowana była jako środek leczniczy, a jednocześnie pielęgnujący ciało. Ma bowiem właściwości odtruwające, a rozpuszczona w wodzie działa jak magnez dla zawartych w skórze toksyn. Ciepła woda rozszerza pory skóry, co powoduje szybsze wydostawanie się ich na zewnątrz, a jednocześnie ułatwia składnikom mineralnym (m.in. jonom sodu i chloru, związkom siarki, magnezu, wapnia, czy potasu) wnikanie w głąb ciała. Kąpiel z dodatkiem soli zawierającej sporo mikroelementów dostarcza zatem skórze substancji odżywczych.
Solanki przynoszą niesamowite efekty. Już po paru chwilach w lekko słonej wodzie czujemy się odprężeni, a nasze zmęczone, napięte i bolące mięśnie się rozluźniają. Ponadto dotlenia się skóra, wygładza naskórek, więc od razu wyglądamy młodziej i bardziej świeżo. Rany również goją się łatwiej, stąd poleca się sole do kąpieli także w rehabilitacji. Niezastąpione są więc w leczeniu rozmaitych chorób i urazów skóry. Na tym oczywiście nie koniec. Działając drażniąco na skórę, pobudzają one jednocześnie układ krążenia, a nawet przyspieszają przemianę materii, dlatego stosuje się je także nawet w leczeniu otyłości.
Dziś lecznicze i relaksujące właściwości soli mineralnych możemy poznać już we własnej łazience. Wystarczy szczypta tego wspaniałego aromatycznego dodatku do kąpieli, a poczujemy się jak w prawdziwym luksusowym SPA. Zrelaksujemy nie tylko ciało, ale i ukoimy duszę. Wykorzystajmy więc gotowe sole z dodatkami ziół, kwiatów i aromatów, dostępne w ofercie Scandia Cosmetics.
Prawidłowo dobrane składniki dodane do ciepłej wody doskonale wpłyną na nasze ciało, będą je pielęgnować i wzmacniać. Nasza skóra po kąpieli będzie odpowiednio nawilżona, a także pachnąca. Do produkcji soli do kąpieli Scandia Cosmetics wykorzystuje wysoko krystaliczną, czystą sól z Bochni i Kłodawy Zdrój, do której dodawane są zioła, kwiaty i aromaty.
Orchidea, inaczej storczyk, to egzotyczny kwiat od wieków wykorzystywany w kosmetyce Azjatek ze względu na swe regenerujące i ochronne właściwości. Niepowtarzalny urok atrakcyjnego kwiatu i dostojny wyrazisty zapach zachwycają każdego.
Sposób użycia:
Do wanny pod strumień ciepłej wody wsypać zawartość butelki. Chronić okolice oczu.

Skład: Mineral Salt, Parfum, Phalaenopsis, Cl.51319.

Moja opinia: 

Opakowanie: Nie wiem z czego to wynika, jednak opakowanie soli na stronie internetowej, a to które otrzymałam jest zupełnie inne i niestety dużo gorsze... Na zdjęciu wydaje się to być urocza, mała, szklana, kwadratowa buteleczka, a dostałam sól w zwykłej, przezroczystej, zakręcanej buteleczce ;/ 




Zapach: Moim zdaniem jest dziwny... Czuć niby kwiaty, ale jakoś nie trafia za bardzo w moje gusta. Być może spodziewałam się jakiegoś innego i stąd moje zdanie. Niemniej w wodzie zapach, staje się mało intensywny, czuć go słabo, moim zdaniem za słabo. 


Działanie: Sól wsypana do wody, rozpuszcza się w niej dość powoli. Najpierw kryształki stają się przezroczyste dopiero później się rozpuszczają. Woda zabarwia się lekko na kolor fioletowy, podobny do kwiatów bzu. I to tyle... Zapach mało wyczuwalny. Nie zawiera żadnych olejków, niczego co mogło by wspomóc nawilżenie skóry. Wiem, że nie każda sól takie rzeczy ma, jednak dać prawie 7zł za lekkie zabarwienie wody w wannie, to moim zdaniem za dużo. Cieszyłam się gdy ją dostałam, jednak bardzo mnie rozczarowała.

Ocena ogólna: 2/5

Sól otrzymałam w ramach współpracy z firmą JM Spa & Wellness. Otrzymanie kosmetyku do testów za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 
 
Jeżeli jesteście zainteresowane tą solą, bądź innymi kosmetykami zapraszam:

Pozdrawiam, Paulina :)

8 komentarzy :

  1. ja miałam tylko sól z Biedronki i jest dosyć dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jej jeszcze, ale jak skończą mi się te, które mam to planuje je wypróbować :)

      Usuń
  2. moja sól lawendowa pachniała ale nie barwiła wody. też dostałam plastikowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn narzeka na nie, chyba to taki bubel trochę ;P

      Usuń
  3. widzę bubel ;c i jeszcze kłamstwo ;c bo co to ma byc ;p tu takie zdjęcie na stronce a dostajesz całkiem coś innego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Bardzo nie lubię, kiedy kosmetyk nie zgadza się z tym jak wygląda na stronie. Zresztą to tyczy się nie tylko kosmetyków ;)

      Usuń
  4. Hmm dziwne, ja miałam takie jakie były na obrazku, mydło miało tylko bardziej intensywny kolor niż na zdjęciach. Ale sól rzeczywiście - zdjęcie inne mają;P:

    OdpowiedzUsuń