niedziela, 26 października 2014

Dobry kosmetyk dla naszych dłoni

Krem do rąk, Ecostory


Cena: 14zł (aktualnie w promocji w sklepie internetowym)

Pojemność: 100ml

Od producenta:
Krem do rąk z serii Aquaton to delikatny preparat, który w swoim składzie zawiera kompleks substancji nawilżających i regenerujących oraz sól leczniczą z Karlovych Varów. Pielęgnuje skórę rąk, szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy.

W przypadku spierzchniętej i zmęczonej skóry, krem należy aplikować kilka razy dziennie.

Składniki aktywne:

aloes - nawilża, łagodzi, poprawia elastyczność i ukrwienie, zmniejsza łuszczenie sie skóry, działa przeciwbakteryjnie, przeciwzapalnie i regenerująco

sól lecznicza z uzdrowiska Karlovy Vary - odświeża, regeneruje i poprawia ukrwienie, wspomaga procesy metaboliczne zachodzące w skórze, działa leczniczo i prewencyjnie przeciw chorobom skórnym, uzupełnia poziom substancji mineralnych i mikroelementów epidermy oraz sprawia, że jest ona lepiej odżywiona i bardziej aksamitna

Nuta zapachowa: róża, geranium, jaśmin

Skład:



Moja ocena:

Opakowanie: Tubka wykonana z miękkiego plastiku zamykana na klik. Graficznie typowo dla całej serii Aquaton.




Zapach: Delikatny, aczkolwiek bardzo ładny :) Ja w nim wyczuwam taki aromat które zazwyczaj posiadają zwykłe kremy nawilżające. Na dłoniach jest już słabo wyczuwalny.

Konsystencja: Byłam zaskoczona przy pierwszym użyciu, ponieważ krem jest bardzo lekki. Dzięki temu, wystarcz odrobina, aby posmarować dłonie.



Działanie: Odkąd dostałam ten krem, używam go bardzo często. Bardzo przypadł mi do gustu. Czym? Otóż krem ma taką jogurtową konsystencję, której się trochę bałam. Myślałam, że będzie się mazał, zostawi tłustą warstwę, jednak nic z tego! Krem w błyskawicznym czasie się wchłania w dłonie, dzięki czemu się nie kleją. Po chwili można zabrać się do pracy na komputerze czy czytać książkę. Takie właśnie kremy lubię najbardziej :) Najważniejsze jest jednak to, że krem świetnie nawilża skórę dłoni. Jeśli potrzebują one większej opieki to warto nakładać często krem, już po niedługim czasie widać różnicę. Skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku nawet w takie mrozy jak teraz ;) Dzięki swojej konsystencji produkt jak na kremy do rąk jest wydajny. I ten subtelny zapach... Jest to moje nowe odkrycie, jeden z lepszych kremów jakie miałam- polecam! :)

Ocena ogólna: 5/5

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Ecostory
Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię.



Pozdrawiam, Paulina :) 

9 komentarzy :

  1. Lubię testować coraz to nowe kremy do rąk, tego jeszcze nie miałam, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrząc na skład to w sumie niewiele jest tam składników które mogłyby faktycznie działać.. chyba sobie daruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najważniejsze jest to, że się fajnie sprawdza ;)

      Usuń
  3. Kompletnie nie znam tej firmy ani kremu, ale plus za aloes w składzie, fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń