sobota, 4 października 2014

Moja kolorowa kolekcja- eyelinery


Tym razem mam dla Was moje trio eyelinerów. Zapraszam! :)

Deep Black, Wibo 

Czarny eyeliner to dla mnie podstawa. Bardzo często gości w moim codziennym makijażu. Jakość tego z Wibo jest na całkiem wysokim poziomie, więc póki co nie szukam jego następcy ;)

Pastel Green, Wibo 

Widząc post u Aliny, wiedziałam że muszę go mieć :D Latem używałam go zdecydowanie częściej, bo pastele bardziej wpasowują się w tamtą porę roku ;) Trochę trzeba się namachać, żeby mieć jednorodną kreskę. Jednak kolor tak mi się podoba, że specjalnie mi to nie przeszkadza.

Turquoise wave, Wibo 

To też efekt letniej mody na kolorowe kreski. Jednak ten będzie bardziej uniwersalny w stosunku do mięty ;) Jest to metaliczny niebieski, który z pigmentacją szału nie robi. Jednak w stosunku do ceny jest całkiem fajna. 




Lubicie eyelinery? Stawiacie raczej na klasyczne, czarne kreski czy te kolorowe? :) 



*  *  *
 
W tym tygodniu otrzymałyśmy paczkę od firmy Ecostory.W ramach współpracy będziemy testować olej arganowy i amarantusowy :) Dziękujemy.


ecostory.pl


Pozdrawiam, A.

11 komentarzy :