wtorek, 30 września 2014

Niechciany problem- rozszerzone pory

Serum na rozszerzone pory, 
Normacne Preventi, Dermedic



Cena: ok.35zł

Pojemność: 30ml 

Od producenta:
Składniki aktywne: p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginina, Chlorofil, Gliceryna
  • Widocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62%
  • Zmniejsza wydzielanie sebum
  • Działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka
  • Spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd
  • Ma właściwości antyseptyczne
  • Niekomedogenne (nie zatyka porów)
  • Hypoalergiczne


Skład: 


Moja opinia: 

Opakowanie: Ładne i wygodne ;) Szklana buteleczka z pipetką to coś niestandardowego, jeśli chodzi o produkty do twarzy. Tak samo dobrze się sprawdza jak serum nawilżające o którym pisałam tutaj



Zapach: Delikatny, lekko orzeźwiający. Jednak wyczuwalny jest tylko podczas nakładania, bowiem szybko się ulatnia. 

Konsystencja: Lekko przypominająca bezbarwny żel, jednak bardziej rozwodniony. Łatwo się go rozprowadza. 



Działanie: Tak jak pisałam wyżej serum przypomina trochę żel, dzięki czemu jest bardzo wydajne. Wystarczy nałożyć cienką warstwę i pozostawić do wchłonięcia. Należy uważać, żeby nie przesadzić, bo wtedy nasza cera będzie nieco lepka :P Co do efektów...Trzeba być cierpliwym ;) To serum sprawdzi się u osób, które będą używać go regularnie i nie zrażą się tym, że na efekt trzeba poczekać. Według producenta nawet 4 tygodnie. Jeśli liczycie na szybką poprawę, to nie jest to produkt dla Was, to serum bowiem potrzebuje czasu ;) Ja osobiście używałam go na noc z szczerze mówiąc małymi przerwami :P Niemniej podczas dłuższego używania zauważyłam, że pory są mniej widoczne, a skóra ma bardziej jednolity wygląd. Należę do osób, które lubią szybki efekt, ale póki serum nie zapycha, nie uczula, zużyję je do końca ;) 

Ogólna ocena: 4/5


Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dermedic. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 
http://www.dermedic.pl/

Używałyście tego serum? 
Znacie serię Normacne?

Pozdrawiam, Paulina :)

10 komentarzy :