środa, 27 sierpnia 2014

Dobry efekt nie zawsze wymaga dużych zmian- zapraszam!

Regulujący tonik antybakteryjny
 NORMACNE, Dermedic

 

Cena: ok.20zł

Pojemność: 200ml 

Od producenta:
Składniki aktywne: Kwas salicylowy, Sok z brzozy, AC.NET, Gliceryna

  • Łagodzi miejscowe stany zapalne skóry
  • Reguluje gospodarkę wodno-tłuszczową
  • Zwalcza nadmierny łojotok
  • Zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry
  • Nie wysusza skóry
  • Hypoalergiczny

Skład: 


Moja opinia: 

Opakowanie: Plastikowa butelka z zamknięciem na zatrzask, działa bez zarzutów :) Zielone napisy charakteryzują serię przeznaczoną do skóry mieszanej i tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych czyli m.in do mojej ;)



Zapach: Bardzo świeży, delikatny. Od początku już mi się spodobał. 

Działanie: Kto nas regularnie odwiedza ten wie, że zarówno ja jak i moja skóra lubimy toniki. Ten okazał się być świetny w swoim działaniu! Polecam go wszystkim, którzy sceptycznie podchodzą  do tego typu kosmetyków i nie wierzą za bardzo w ich działanie ;) Czemu tak bardzo mi się spodobał? Tonik od pierwszego użycia zauroczył mnie swoim świeżym zapachem, a przede wszystkim faktem, że pozostawia on skórę nie lepiącą i lekko nawilżoną. To już spory sukces, ponieważ odstawiając na jakiś czas kremy zauważyłam, że nie mam większych problemów ze suchymi skórkami ;) Po za tym używany regularnie widocznie wpłynął na polepszenie stanu mojej cery. Zaczerwienienia i krostki szybciej się goją, koloryt z czasem zostaje bardziej ujednolicony. Jeśli chodzi o świecenie w strefie 'T' to nadal występuję, ale chyba odrobinę w mniejszym natężeniu, niestety mam z tym spory problem i ciężko mi znaleźć coś co ten problem znacznie zniweluje. Niemniej czego chcieć więcej od takiego produktu jak tonik? Jak dla mnie jest to jeden z lepszych produktów jakie miałam okazję używać i myślę, że jeszcze nie raz się spotkamy ;] 
Wydaje mi się, ze Dermedic słynie głównie z serii Hydrain, dlatego część z Was być może nawet nie wiedziała, że owa marka ma również całą (moim zdaniem obiecującą) serię do skóry problemowej ;)
W swoich zbiorach posiadam jeszcze serum na rozszerzone pory, o którym napiszę Wam za jakiś czas! :)

Ocena ogólna: 5+/5! 

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dermedic. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię.

http://www.dermedic.pl/


Pozdrawiam, Paulina :D

8 komentarzy :

  1. brzmi ciekawie i jak dla mnie choć ja, odkąd odkryłam wodę różaną, nie używam już toników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś się skusić na wodę różaną i zobaczyć jak się u mnie spisze :)

      Usuń
  2. bardzo lubię tą serię, szczególnie żel syndet, toniku nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żelu nie miałam, ale może się skuszę za jakiś czas, dzięki za polecenie :)

      Usuń
  3. kiedyś tonikom mówiłam nie , teraz bez ani rusz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam tego toniku, ale widzę, że wiele straciłam :)

    OdpowiedzUsuń