poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Szampon godny uwagi :)

Intensywnie regenerujący szampon do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, Biovax


Cena: 15zł

Pojemność: 200ml 

Od producenta: Intensywnie regenerujący szampon Biovax opracowany został przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji.
Szampony BIOVAX to unikatowe produkty stworzone na bazie wyjątkowo łagodnych substancji myjących, które nie podrażniają skóry głowy oraz nie wysuszają włosów. Dodatkowo wzbogacone zostały o nawilżające emolienty - substancje szczególnie polecane w pielęgnacji skóry i włosów, które łatwo tracą nawilżenie.
Unikalną cechą intensywnie regenerującego szamponu Biovax jest bogata w substancje odżywcze receptura oraz kremowa konsystencja.
Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję Twoich włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. Biovax to jedyne w swoim rodzaju, oryginalne połączenie Zdrowia, Bezpieczeństwa i Profesjonalnej Pielęgnacji w jednym preparacie.

Biovax to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW

Dzięki zawartości naturalnych ekstraktów i substancji ochronnych:

  • Kompozycja 100% soku z Aloe Vera i emolientów intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Zabezpiecza przed utratą wilgoci utrzymując naturalną barierę lipidową skóry głowy. Zmiękcza i wygładza włosy.
  • 100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.

Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA
- nie zawiera substancji drażniących:


  • bez PARABENÓW,
  • bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
  • bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
  • bez GLICOLU PROPYLENOWEGO
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i wysuszania się skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została o naturalne i bezpieczne substancje aktywne.

Biovax to gwarancja PROFESJONALNEJ PIELĘGNACJI

Wysoka jakość i skuteczność działania szamponu jest potwierdzona przez Mistrza Europy Fryzjerstwa Artystycznego.
Mistrzostwo w profesjonalnej pielęgnacji.
Efekt na włosach:

  • Mocne, zdrowe włosy,
  • Mniejsza skłonność do wypadania,
  • Intensywne nawilżenie i wygładzenie.
BIOVAX ORYGINALNY, BEZPIECZNY BEZ PARABENÓW, SLS, SLES I GLIKOLU! PRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM!

Skład:  AQUA, SODIUM COCOAMPHOACETATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, COCAMIDE DEA, COCAMIDOPROPYLAMINE OXIDE, POLYQUATERNIUM-22, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, NIACINAMIDE, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, GLYCERIN, ALLANTOIN, DICAPRYLYL ETHER (AND) LAURYL ALCOHOL, TRIMETHYLSILYLAMODIMETHICONE (AND) C11-15 PARETH-5 (AND) C11-15 PARETH-9, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER (AND) COCO-GLUCOSIDE, PARFUM, TETRASODIUM EDTA, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, METHYLISOTHIAZOLINONE, SODIUM BENZOATE, LINALOOL, POTASSIUM SORBATE, C.I.42090

Moja opinia: 

Opakowanie: Szampon znajduje się w buteleczce zamykanej na klik. 200ml nie jest dużą objętością, dzięki czemu szampon nadaje się również do kosmetyczki na wyjazdy, gdyż nie zajmuje dużo miejsca. Pewnie leży w dłoni, a naklejki się nie odrywają. 



Zapach: Przyjemny, lekko ziołowy. Po umyciu wyczuwalny lekko na włosach.

Konsystencja: Dość lejąca, przez co wydajność jest dość niska.


Działanie: Maski Biovax zbierają w blogosferze prawie same dobre opinie, sama miałam maskę z tej serii i również byłam zadowolona, dlatego postanowiłam wypróbować również szampon :) Brak SLS sprawia, że pieni się on dość słabo. Lejąca konsystencja, niestety również nie sprzyja jego wydajności. Jednak mimo to, z samego działania byłam zadowolona. Włosy podczas mycia, mi się nie plątały, były świeże, sypkie. Skóra głowy też na niego dobrze reagowała, nie miałam żadnych podrażnień. Co do wypadania, zauważyłam lekką poprawę, ale niestety nie jest to efekt spektakularny :P U mnie spisał się całkiem fajnie i myślę, że warto wypróbować go podczas jakiejś promocji kiedy jego cena spada nawet do ok.10zł ;) 

Ocena ogólna: 4+/5

Znacie szampony Biovax? 
Macie swój ulubiony?

Pozdrawiam, Paulina!

23 komentarze :

  1. Mialam maseczki tej serii, ale bez szalu. Musze wyprobowac szampon.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze moje z Alfaparfu mam... kiedyś ze sprzedawczynią w Superpharm rozmawiałam na temat tych kosmetyków - zastanawiałam się. Ciekawe jak moje włosy by się zachowały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jakim cudem ale nie miałam jeszcze nic z Biowaxu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szampon tej firmy do włosów przetłuszczających się, ciekawe czy da radę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę Lbiotica i naprawdę póki co mnie nie zawiodła podejrzewam, że w kolejności skusze się na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 1 maskę i ten szampon, ale ciekawią mnie też inne ich produkty :)

      Usuń
  6. Szamponu jeszcze nie miałam,ale często kupuje ich maski

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego szamponu, może wpadnie kiedyś do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na promocji moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam właśnie maskę dokładnie z tej serii i bardzo dobrze się sprawdza. Myślę, że z szamponu także byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi maska również pasowała dlatego chciałam wypróbować szampon, polecam również przetestować ;)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze tego szamponu, natomiast miałam Pilomax - Vax. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam odżywkę dla blond włosów i się nie sprawdzała. :(

    OdpowiedzUsuń