czwartek, 21 sierpnia 2014

Okulary przciwsłoneczne z sieciówki?- pytanie do Was!

Witajcie! 

Lato się już kończy, wyprzedaże też, jednak chodzi wciąż za mną pomysł zakupu okularów przeciwsłonecznych. 


Bardzo podobają mi się okulary typu Aviator, jednak moja twarz wygląda w nich tragicznie...Przymierzałam już kilkanaście modeli i nic... U kogoś wyglądają bosko, jednak ja się w nich nie czuję :( 

Do mojej twarzy zdecydowanie najlepiej pasuje typ Wayfarer. Nie ukrywam, że Ray-Ban'y są przepiękne, bardzo mi się podobają, jednak ich cena póki co przekracza znacząco moje fundusze. 

Wchodząc niemal do każdej sieciówki można spotkać mnóstwo okularów przeciwsłonecznych. 
Na dołączonych ulotkach są niby podane filtry i kategorie, ale nie wiem czy do końca mogę im ufać. 
Myślicie, że w takich okularach z Mango, Zary, Reserved czy H&M za kilkadziesiąt złotych są one faktycznie i odpowiednio chronią nasze oczy?

Ciągle zastanawiam się czy lepiej kupić sobie okulary u optyka czy nie przepłacać i wybrać ciekawy fason w sieciówce?? 



 Zara







Jakie jest Wasze zdanie? 
Kupujecie drogie okulary czy te ze sklepów??

Pozdrawiam, Paulina :)

11 komentarzy :

  1. tylko drogie okulary u optyka, chronią oczy,a do tego mogę prowadzić w nich samochód. Nie musisz kupować od razu Ray Bana, równie dobrze możesz wybrać z tańszych, a równie dobrych marek, gdzie ceny zaczynają się już od 150zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z doświadczenia wiem, że okulary z sieciówek nie są odpowiednie dla naszych oczu jeśli dużo przebywamy na słońcu, jeździmy samochodem i jesteśmy przez długie godziny narażenia na promienie słoneczne. mój tato przez takie okulary nabawił się sporych problemów, przez co obecnie ciagle musi nawilżać oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie ufam okularom z sieciówek. Wolałam zainwestować raczej w klasyczny model z filtrami i polaryzacją. W aucie są nieocenione. :))
    Nie są tanie, ale kupując w sklepie optycznym też można wynegocjować ładny rabat. Moje miały pierwotną cenę 249 zł, a w końcu kupiłam je za 180 zł :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie znam na okularach przeciwsłonecznych. Nie lubię ich i nie wyglądam w żadnych za dobrze. Sadzę jednak, że te u optyka są o wiele lepsze niż takie ze zwykłego sklepu typu Reserved itp. Na pewno szkła są o wiele lepszej jakości. Jeśli miałabym kupować takie okularki to na pewno udałabym się do profesjonalnego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. U optyka są pewnie lepsze,ale czy jest sens wydawać tyle pieniędzy? W Polsce słońce nie jest tak mocne jak np, w Hiszpanii czy innych ciepłych krajach. Nie popadajmy w paranoję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, jest sens :) wydajesz te pieniądze by chronić swoje oczy :)

      Usuń
  6. Ja bym postawiła na okulary od optyka. W koncu chodzi o nasze oczy! Moją mamę ostatnio właśnie zaciągnęłam i kazałam kupić jedne a porządne, a nie 15 par z bazaru ;) No i kupiła sobie i jest bardzo zadowolona! Nie pamiętam już ile zapłaciła, ale niewiele ponad 100 zł, więc naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i rady! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam z h&mu już drugi rok podobnie jak i moja mama i jestem bardzo zadowolona :) Dobrze przyciemniają, są wygodne, wzrok się nie męczy uwielbiam je. Koleżanka kupiła np. w sklepie Madonny i tak przyciemniają, że wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie okulary z sieciówek to kiepski pomysł ponieważ nie chronią naszych oczu tak jak powinny.Ja wolałam dołożyć i kupić sobie porządne Ray Bany na galeriawidzenia com. Jestem z nich bardzo zadowolona!Nie boję się już wychodzić na słońce!

    OdpowiedzUsuń