niedziela, 6 lipca 2014

Miłości z tego nie będzie...


Serum ultra regeneracyjne, SheFoot 



Cena: 20.99zł

Pojemność: 50 ml

Od producenta: 



Serum ultra regeneracyjne


Serum ultra regeneracyjne zawiera specjalny aplikator do precyzyjnego nakładania i przeznaczone jest do bardzo zniszczonych stóp. Intensywnie regeneruje, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, działa silnie nawilżająco i natłuszczająco. Formuła wzbogacona kompleksem ceramidów o właściwościach odbudowujących naskórek, niwelujących pęknięcia i szorstkość oraz chroniących przed dalszą utratą wody.

Aktywne składniki serum:

Masło shea – zapobiega wysuszeniu skóry, wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry

Olej macadamia
– doskonale natłuszcza i zmiękcza, wygładza i uelastycznia nadmiernie wysuszoną skórę

Kompleks ceramidów – naturalne składniki lipidów skóry, odbudowują naskórek, tworzą barierę hydrolipidową chroniącą przed utratą wody

Panthenol (prowitamina B5) – łagodzi podrażnienia, nawilża i regeneruje naskórek

Alantoina – działa przeciwzapalnie, łagodzi mikropodrażnienia i stymuluje procesy gojenia się ran.

Skład:



Moja ocena:

Opakowanie: Nieduża tubka z nietypowym  dla kremu do stóp aplikatorem. 




Zapach: W głównej mierze wyczuwalna jest nuta cytrynowa.

Konsystencja: Niezbyt gęsta, kremowa, przypominająca konsystencję balsamu do ciała. 



Działanie: Podeszłam do tego serum z wielkim zapałem, gdyż moje stopy potrzebowały przysłowiowego kopa przed latem. Zgodnie z zaleceniami producenta nakładałam krem przed snem na popękane miejsca i czekałam do jego wchłonięcia. Wiedziałam, że nie ma co liczyć na ekspresowy efekt jednak dla regeneracji naskórka potrzeba trochę czasu. Jednak, gdy po dwóch tygodniach regularnego stosowania nie widziałam efektów poczułam się zawiedziona. Liczyłam zdecydowanie na coś lepszego, na wypielęgnowane i nawilżone stopy. Myślę, że dla osób które nie potrzebują silniejszego nawilżenia stóp będzie się nadawał. Jednak u mnie sprawdził się raczej średnio.

Ogólna ocena: 2/5 





Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą SheFoot. Otrzymanie kosmetyku za darmo nie wpłynęło na moją opinię.


Pozdrawiam, A.

7 komentarzy :

  1. Stosowałam krem z tej serii i powiem szczerze, że też na mnie jakiegoś rewelacyjnego wrażenia nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc również liczyłam na lepszy efekt

      Usuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził...
    Zapraszam do siebie:) parechwilumnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam produktów tej firmy ale jak widać nic nie straciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka posiada różne kremy o różnym składzie. Niektóre sprawdziły się u nas lepiej, a inne gorzej.

      Usuń