czwartek, 10 lipca 2014

Peeling prawie jak u kosmetyczki ;)


Cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdałowym,Hand SPA, Paloma



Cena: ok. 9zł

Pojemność:
125ml

Od producenta: 





Naturalne kryształki cukru zawarte w peelingu szybko i delikatnie złuszczają martwy naskórek doskonale wygładzając i zmiękczając skórę dłoni, jednocześnie pobudzając ją do odnowy. Olejek makadamia, posiadający wyjątkowe właściwości regeneracyjne, intensywnie nawilża i odżywia skórę. Bogaty w witaminy oraz składniki mineralne olejek migdałowy odbudowuje warstwę lipidową naskórka dłoni. Witaminy A i E łagodzą podrażnienia oraz znakomicie regenerują skórę, która odzyskuje aksamitną gładkość. Relaksujący zapach produktu sprzyja komfortowi podczas stosowania.

 

Skład: 


 

Moja opinia:

Opakowanie: Zakręcany, plastikowy słoiczek z przyjemną dla oka grafiką. 




Konsystencja:
Gęsta, z widocznymi drobinami peelingującymi ( cukru ;) ) 




Zapach: Bardzo przyjemny, wyraźny, ale nie nachalny. Utrzymuje się na dłoniach dłuższy czas w nieco delikatniejszej intensywności.

Działanie: Niewielka ilość kosmetyku wystarcza na peeling obydwu dłoni. Skóra jest po nim przyjemnie gładka, wręcz aksamitna. Przy tym ładnie pachnąca. Dużym plusem jest to, że peeling nie pozostawia tłustej warstwy na dłoniach. Delikatnie je nawilża i dobrze przygotowuje do dalszych zabiegów. Tak jak wcześniej z Peeling do stóp Paloma z tym do dłoni też się bardzo polubiłam. Myślę, że będę do niego wracać. Jednak póki co nie ma potrzeby, gdyż jest bardzo wydajny :) Czyli mam swój kolejny KWC ;D

Ogólna ocena: 5/5



Lubicie peelingi do dłoni czy uważacie je za zbędne ?

Pozdrawiam, A

28 komentarzy :

  1. lubię oba- do dłoni i stóp, ale do dłoni to mój zdecydowany faworyt

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam peelingu do dłoni, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling i bardzo go lubię używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają jeszcze fantastyczny krem w sprayu dokładnie z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie stosuję peelingu na dłonie ale idealnie sprawdzi się u mojej mamy :).Wygląda świetnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nei wiedziałam że paloma ma peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go już jakiś czas i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to jednak zbędny kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdemu potrzeba czegoś innego w pielęgnacji :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię ale tego jeszcze nie miałam okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm... widzę parafinę w składzie na drugim miejscu, ale piszesz, że nie pozostawia tłustej warstwy. To ciekawe, bo zawsze takie peelingi zostawiały u mnie nieprzyjemną warstwę na skórze, jakbym się olejem posmarowała,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % , parafina zawsze pozostawia film na skórze.

      Usuń
    2. U mnie nie pozostawia. Widocznie moja skóra z parafiną się lubi.

      Usuń
  11. Love you post, super<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widuję je w Hebe, muszę się w końcu skusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosuję peelingów do dłoni ani do żadnej innej części ciała. Nie lubię tego uczucia drapania, więc nie posiadam żadnych peelingów wśród swoich kosmetyków.
    Co do samego peelingu z Palomy, to Moja Mama akurat jest z niego bardzo zadowolona:) A ja polubiłam krem do rąk z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ilu ludzi tyle opinii i upodobań :)
      Fajnie, że Twojej Mamie też odpowiada :)

      Usuń