wtorek, 1 lipca 2014

Problem ze świeceniem się skóry?

Morelowy krem matujący, Soraya 


Cena: ok.15zł

Pojemność: 50ml 

Od producenta:  
MATT FORMULA
Redukuje świecenie się cery, idealnie wygładza

Ten aksamitny krem będzie Twoim ulubieńcem jeśli masz cerę mieszaną lub przetłuszczającą się. Natychmiast po nałożeniu sprawi, że skóra stanie się jedwabiście gładka , matowa i przyjemna w dotyku. Zredukuje świecenie się cery w ciągu dnia i doskonale sprawdzi się pod make-up’em. Od teraz błyszczeć będziesz Ty, nie Twoja skóra!

Polecany do cery mieszanej i tłustej. Rekomendowany dla młodej cery.

Idealny gdy:

  • Twoja cera potrzebuje szybkiego i długotrwałego zmatowienia,
  • Chcesz, aby Twoja cera wyglądała świeżo przez cały dzień,
  • Chcesz, by makijaż był trwały.
Składniki aktywne: Morelowy nektar – owocowy suplement dla skóry, który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka. Płynny jedwab – przyjemnie otula skórę, nawilża, pielęgnuje, zapewnia poczucie komfortu. Dzięki niemu naskórek staje się jedwabiście gładki. Pudrowe sfery – wyspecjalizowane cząsteczki, które pochłaniają nadmiar sebum z powierzchni skóry. Sprawiają, że cera jest matowa i nie świeci się.
SO PRETTY! SO PERFECT! Zapomnisz o ciągłym świeceniu się i pudrowaniu twarzy, mając w kosmetyczce MORELOWY KREM MATUJĄCY.

Skład: 




Moja ocena: 

Opakowanie: Krem znajduje się w kartoniku ze wszystkimi informacjami o produkcie. W środku znajduje się plastikowy, aczkolwiek uroczy słoiczek. Plusem jest fakt, że krem jest zabezpieczony folią dzięki czemu mamy pewność, że nikt przez nami nie maczał w nim swoich paluszków:P Krem ma grafikę typową dla całej serii, mi osobiście przypadła do gustu ta oprawa, serduszka wyglądają ślicznie ;) 

 
Zapach: Faktycznie czuć w nim woń moreli. Zapach jednak jest bardzo delikatny, nienachalny. Czuć go właściwie tylko w momencie nakładania.

Konsystencja: Krem ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję. Wystarczy odrobina, przez co krem jest bardzo wydajny. 

  
Działanie: Nie liczyłam na wiele, a jednak miło się zaskoczyłam! Krem łatwo się rozsmarowuje, szybko wchłania, dodatkowo nie pozostawia żadnej lepkiej warstwy. Nadaje się pod makijaż, podkład się pod nim nie roluje ani nic z tych rzeczy. Faktycznie przedłuża trwałość naszego makijażu i sprawia, że twarz się tak szybko nie świeci. Nie jest to efekt całodniowy, ale zdecydowanie zauważyłam różnicę między czasem przed jego używaniem i w okresie kiedy włączyłam go do swojej pielęgnacji. Niestety, ale należę do osób u których strefa 'T' szybko się świeci, więc przedłużenie czasu matu jest u mnie na wagę złota. Dodatkowym plusem jest oczywiście ładny zapach produktu, jego niesamowita wydajność (używam go już kilka miesięcy nadal go mam) oraz niska cena. A i zapomniałabym! Krem również delikatnie nawilża skórę, ale dla osób wymagających, może to być efekt niewystraszający. U mnie to zależy od dnia :) Osobiście jestem z niego zadowolona, ale niestety nie mam porównania z kremem Ziaji, może wypróbuję go po tej Soray'i ;)

Ocena ogólna: 5/5

Pozdrawiam, Paulina

36 komentarzy :

  1. Muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i jestem zadowolona, ale Ziaja 25+ wygrywa z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też czytałam o nim pochlebną recenzję, więc muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soraya jakoś mnie nie przekonuje a Ziaję mam osobiście już trzecie opakowanie :), ale kupuję w odstępach by nie przyzwyczaić cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóry nie można przyzwyczaić bo potem jeszcze większy problem, to fakt ;)

      Usuń
  5. Miałam i był fajny ale po pewnym czasie zaczął mnie zapychać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, u mnie na szczęście nic takiego się nie dzieje! :)

      Usuń
  6. chętnie się skuszę na przetestowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś się nad nim zastanawiałam, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jak trafia się coś fajnego i taniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie lubię przepłacać za kosmetyki, które nie są znacznie lepsze niż przeciętne ;)

      Usuń
  9. Mam wersję nawilżającą tego kremiku i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam już dwie pochlebne opinie, będę się musiała za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można go spotkać w promocji, warto się rozglądać :)

      Usuń
  11. muszę go wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się być fajnym kosmetykiem. Ciekawe czy u mnie również przedłużałby czas matowej skóry strefy T. Też mam z tym spory problem niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taki drogi, więc może warto by spróbować :)

      Usuń
  13. hm a gdzie go dostac, w rossmanie? mam cere normalna ale w lato troche sie mi nie trzyma fluid wiec zainwestuje w cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno nie miałam nic z Soray'a, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń