środa, 16 lipca 2014

Mydło lubi zabawę... ;)



Delikatne mydło w piance, Sweet Pea, Bath & Body Works 


Cena:
29zł

Pojemność: 259ml

Od producenta: 



Our Gentle Foaming Hand Soap Delivers a cloud of luxurious foam that transforms into a rich, creamy lather to gently wash away dirt and germs, while soothing Aloe and nourishing Vitamin E leave hands feeling soft, smooth and lightly scented.

Skład: 


 

Moja opinia:

Opakowanie: Butelka z solidnego plastiku z porządną pompką. 




Konsystencja:
Nietypowa jak na mydło do rak, bo jest to pianka ! ;D 




Zapach: Lubię woń pachnącego groszku, więc polubilam się z zapachem tego kosmetyku.

Działanie: Po jednorazowym naciśnięciu pompki mamy już wystarczającą ilość mydła na dłoni. Kosmetyk dzięki nietypowej konsystencji jak i pięknemu zapachowi zdecydowanie umila tak prozaiczną i powtarzaną wielokrotnie w ciągu dnia czynność jaką jest mycie rąk. Nie robi oczywiście jakiś cudów z naszymi dłoni, ale nie takie jego zadanie. Pisałam jedynie o plusach, a teraz czas na minusy których mu nie brakuje. Pierwsza sprawa to kiepska wydajność. Mydło używane przez całą moją rodzinę ( 4 osoby) i myślę, że wystarczy może na 2 tygodnie. Przy cenie 29zł, to raczej marna inwestycja. Wiem, że są różne promocje itd., ale mimo to jest to zbyt wysoka cena za mydło do rąk, które do tego kończy się w zastraszającym tempie. Na pewno z przyjemnością je zużyję, ale nie sądzę, że zdecyduje się na jego zakup. 




Ogólna ocena: 4-/5 


Produkt otrzymałam na spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek. Otrzymanie kosmetyku za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 



Znacie mydła BBW? :)

Pozdrawiam, A. :)

28 komentarzy :

  1. Szkoda, że taka wydajność słaba ;/ ja niestety nie znam tych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam i nie zamierzam kupować. 30zł za mydło do rąk to przegięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej bym się sama na nie nie zdecydowała ;P

      Usuń
  3. A ja nigdy nie miałam mydełka tej firmy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jedynie fajny bajer i ładny zapach, nie masz czego żałować ;)

      Usuń
  4. No z tą solidną pompką bym nie przesadzała, nie zapomnę jakie były przeboje z wylanymi butlami na spotkanie blogerek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, niedokręcone mydła a działająca sprawnie pompka to dwie różne sprawy :P

      Usuń
  5. Mam dokładnie tę wersję i uwielbiam zapach, ale rzeczywiście wydajność jest kiepska, a cena za wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te mydełka, mój mąż też je pochwalił, a rzadko zwraca uwagę na takie rzeczy. ;) Kupiłam kilka na wyprzedaży 6 zł za sztukę, ale w regularnej cenie nie ma mowy o ich zakupie, zgadzam się też, że nie są wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. 29, x 2= 58 w miesiącu to zdecydowanie za dużo jak na mydło do rąk...

    OdpowiedzUsuń
  8. Poluję i poluję upolować nie mogę. Muszę się skusić. Cena reguralna zdecydowanie zbyt wysoka jak dla mnie to tylko mydło :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda Ci się na wyprzedaży je dopaść ;)

      Usuń
  9. Słyszałam o tych mydłach, że ładnie pachną, ale wysuszają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nic takiego nie zauważyłam :)

      Usuń
  10. ja tez o nich slyszalam i wydaja sie ciekawe, ale za te cene? ja ich nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(431)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem uzależniona od mydeł Bath & Body Works! Choć ciut bardziej od tych piankowych wolę żelowe, są też chyba bardziej wydajne :) Zawsze kupuję w promocji, chyba nigdy nie zapłaciłam pełnej ceny. Robię zapasy, jak się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelowe też są? :D No to się muszę za nimi rozejrzeć :D

      Usuń
  13. Z B&BW mialam tylko jeden żel antybakteryjny :-D ale zupełnie mnie nie ciągnie do tych produktów,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel antybakteryjny chciałabym kiedyś wypróbować :)

      Usuń
  14. Looks like a super fun product :)

    OdpowiedzUsuń