niedziela, 27 lipca 2014

Śródziemnomorskie klimaty pod prysznicem :)


Śródziemnomorskie lato - żel pod prysznic, Yves Rocher 

Cena:9,90zł

Pojemność: 200ml
 

Od producenta: 
Są zapachy, które potrafią przenieść Cię w sam środek lata, do urokliwego miejsca nad Morzem Śródziemnym. Skąpana w popołudniowym słońcu zanurzasz się orzeźwiającej, słonej wodzie.

Żel po prysznic Śródziemnomorskie lato wyprawi Cię w zmysłową podróż pozostawiając na skórze cudowny zapach naturalnych olejków cytrusowych.


Skład:

Moja opinia:

Opakowanie: Nieduża, przeźroczysta butelka w morskim klimacie :) 




Zapach: Obecnie jest to dla mnie zapach nr 1 na lato ! Świeżość cytrusów połączona z delikatnym, słodkim zapachem bardzo mnie urzekła :)

Konsystencja: Żelowa, nieco lejąca. 



Działanie: Nad tym jak ten żel pięknie pachnie, nie będę się już rozwodzić :D Jego zapach po prostu skradł mi serce. Przywodzi mi na myśl: słońce, plażę i błogi odpoczynek. Plusem jest to, że ta piękna woń pozostaje z nami na dłużej! J Poza tym żel nie wyróżnia się niczym szczególnym. Dobrze się pieni już w niewielkich ilościach, niestety przy tej konsystencji jest średnio wydajny. Nie wysusza, nie podrażnia. Wielbicielkom takich letnich zapachów na pewno się spodoba i będzie idealny kosmetykiem na urlop :)

Ogólna ocena: 5/5 




Nie napisałam jeszcze , że w ofercie Yves Rocher jest też woda toaletowa o tym zapachu :D Baaardzo mnie do niej ciągnie szczególnie przy posiadanych rabatach do YR. Kto wie może i ją przygarnę :p 



A Wy na jakie żele pod prysznic stawiacie latem? A może pora roku nie gra u Was większej roli przy doborze tych kosmetyków?



Pozdrawiam, Agata :)

20 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam żalu z YR, ale lubię ich perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam żele z YR! Ten najprawdopodobniej też kupię:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj myślę że jego zapach bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie wąchałam, zapomniałam o nim przy ostatnich zakupach....

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mnie kusi ich seria konwaliowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham konwalie i ich zapach w naturze, w kosmetykach już nie bardzo ;)

      Usuń
  6. Brzmi fajnie, choć nie wiem czy dla mnie, bo na cytrusowe zapachy musze uważać, bo mąż jest alergikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat ten byłby w porządku, ale wiadomo przy alergii trzeba uważać:)

      Usuń
  7. miałam ten żel, ale niestety ja spodziewałam się całkiem innego zapachu, ale zapach oczywiście ładny, tylko tak to jest jak sobie wyobrazimy całkiem inny zapach,a tu wychodzi, że jest inny :) Mnie nie przeniósł niestety nad morze :) Mi się inne zapachy kojarzą z morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam styczność z kosmetykami z tej firmy, i również z perfumami, i byłam bardzooo zadowolona !
    Mam nadzieję że zostaniesz przy takiej tematyce postów kochana ! :*
    Obserwuję i mam nadzieję że wpadniesz do mnie! <3

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. JUz sam wyglad zelu jest zachecajacy, chetnie sprobuje :) teraz mialam zel rozany ale nie bylam zbytnio zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róża to zupełnie nie moja bajka, chyba że w wazonie :p

      Usuń