czwartek, 24 lipca 2014

Potrzebujesz nawilżenia od zaraz? Oto coś dla Ciebie!

Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt, Dermedic seria HYDRAIN3 HIALURO


Cena: 43zł

Pojemność: 30ml

Od producenta: 
Składniki aktywne:
Woda termalna, Kwas Hialuronowy 15%, Olej migdałowy, Witamina E,Gliceryna, Velvesil 125, Phytosqualan – Skwalan


  • Wzmocniony, skoncentrowany system nawadniający
  • Natychmiast wygładza skórę
  • Wzmacnia lipidową barierę ochronną skóry
  • Zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci
  • Ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem
  • Nie zatyka porów
  • Delikatna konsystencja doskonała pod makijaż
  • Do stosowania na dzień i na noc

Rezultat:
Natychmiast wygładza skórę, długotrwale zabezpiecza skórę przed utratą wilgoc

Skład:


Moja opinia: 

Opakowanie: W kartoniku zawierających wszelkie informacje kryje się mała buteleczka. Bardzo podoba mi się fakt, że jest ona szklana, bo takie opakowania wyglądają bardziej elegancko ;) Dodatkowo jest zaopatrzona w małą pipetę, dzięki czemu możemy pobrać niewielkie ilości produktu ;) Spisuje się w tej roli świetnie, a dodatkowo jest to niezła zabawa :P   



Zapach: Pachnie delikatnie, jak typowo nawilżający krem :)

Konsystencja: Bardzo lekka, szybko się wchłania. Po chwili podbiera wodą ;)



Działanie: Jeśli szukacie preparatu, który nawilży Waszą skórę w ekspresowym tempie to serum Dermedic jest dla Was! Przyjemne w użyciu, łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania bez uczucia lepkości. Wystarczy już niewielka ilość żeby wklepać serum w skórę twarzy. Od razu po nałożeniu jest ona odczuwalnie lepiej nawilżona, suche skórki nie są aż tak widoczne, a po regularnym stosowaniu ich problem znika :) Osobiście jestem zadowolona z efektu jaki daje mi to serum, nawet zrezygnowałam zupełnie z kremów nawilżających :P

Ocena ogólna: 5/5 

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dermedic
Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 


 Znacie to serum?? Dajcie nam znać w komentarzach! :D

Pozdrawiam, Paulina :)

24 komentarze :

  1. Ja wcześniej go nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie go kupiłam, ale używanie jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szklana buteleczka hmmmm oj nie wiem czy by u mnie przeżyła, pipetka cholernie kusi :) a faktycznie porządne nawilżenie by mi się przydało więc trzeba by się zastanowić :)
    P.S wygląda elegancko to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że miałam wrzuconą buteleczkę do kosmetyczki na krótki wyjazd i przeżyła, a jakoś nie uważałam na torbę specjalnie :P

      Usuń
  4. pierwszy raz go widzę ale zachęca mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam, że bardzo dobre jest to serum :) Kiedyś może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się z nim polubiłam i z chęcią sięgnę po nie ponownie kolejnego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że u Ciebie też działa tak dobrze!! :)

      Usuń
  7. nie mialam , ale moze sie skusze bo poszukuje czegos dobrze nawilzajacego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżenie u mnie było szybko widoczne, dlatego jeśli chcesz czegoś na już to spróbuj! :)

      Usuń
  8. tylko po co ten potrójny syilikon, który da się zmyć tylko detergentem ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jednak ja nie zauważyłam, żadnych skutków na twarzy :P

      Usuń
  9. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam nad nim kiedyś. Na myśleniu się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tego serum akurat nie znam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń