piątek, 19 września 2014

Cudów z tego nie będzie :(

Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp, Shefoot 


Cena: ok.18zł

Pojemność: 75ml 

Od producenta: 
Krem opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom, które pojawiają się stopach w sposób naturalny każdego dnia. Formuła została wzbogacona płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia.  Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują podrażniony naskórek, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film, który zatrzymuje wodę, pozostawiając skórę gładką, odżywioną i aksamitną w dotyku.
Masło shea – zapobiega wysuszeniu skóry, wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry.Olej arganowy – nawilża i ujędrnia, przyspiesza regenerację naskórkaWitamina E – wygładza i odżywia skórę, zwiększa elastycznośćAlantoina – działa przeciwzapalnie, łagodzi mikropodrażnienia Gliceryna – silnie nawilża także głębsze warstwy naskórka

Kiedy stosować krem odżywczy SheFoot?Stosuj regularnie, aby odżywiać i nawilżać skórę stóp. Jeżeli ma ona tendencję do przesuszania, stosuj codziennie, najlepiej na noc. W ten sposób zapobiegniesz mikropęknięciom i innym problemom skóry stóp. Polecane, także wtedy, gdy chcesz wzmocnić i odżywić słabe paznokcie.

Sposób użycia:
Nałożyć krem na stopy i paznokcie, delikatnie masować, aż do całkowitego wchłonięcia. Najlepiej stosować codziennie po uprzednim użyciu naturalnego peelingu. Stosowanie wyłącznie zewnętrzne. 



 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Paraffin, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parki Butter, Ceteareth-20, Glycerin, Stearic Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Elastin, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Isothiazolinoe, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Chlorphenesin, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Chlorhexidine Digluconate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Linalool, Amyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Limonene.

Moja opinia: 

Opakowanie: Typowe dla całej gamy kremów tej marki. Zamknięcie na klik, działa bez zarzutów. 

 


Zapach: Dziwny i specyficzny, jak dla mnie ciężko porównać go do czegokolwiek. Nie przypadł mi do gustu niestety :(

Konsystencja: Dość lekka, jednak strasznie się maże czego nienawidzę :(



Działanie: Liczyłam, że ten krem się lepiej u mnie spisze i ładnie będzie pielęgnował stopy a tu psikus! Działa bardzo słabo ;/ Podczas aplikacji strasznie się maże i całe stopy mam białe. Po czasie się wchłania i jest już ok. Jednak jego działanie pozostawia wiele do życzenia, niby trochę nawilża skórę, ale nie jest to efekt mnie zadowalający.Uelastycznienie skóry również nie jest fenomenalne. Efekt na stopach widoczny jest dopiero po regularnym stosowaniu i to dość długim okresie. Jak dla mnie ten krem to bubel :(

Ocena ogólna: 1/5


Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą SheFoot. 
Otrzymanie kosmetyku za darmo nie wpłynęło na moją opinię.


Pozdrawiam, Paulina ;)

11 komentarzy :

  1. Oj, ale niska ocena, szkoda. Czasami aż szkoda tracić swojego czasu na używanie takiego bubla :(

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście ja już wiem czego potrzebuję w kremie do stóp i nauczyłam się rozróżniać fajne kremy po składach - jeśli na początku listy nie ma mocznika a jest parafina to wiem, że krem się u mnie nie sprawdzi, więc ten konkretny raczej do mnie nie trafi ;) a z fajnych kremów do stóp polecam rossmannowy "intensywny" krem z 10% mocznika, tani (ok. 3 zł) a świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jakiś koszmarek za niską cenę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, szkoda. Mam ten krem w zapasach, mam nadzieję, że u mnie coś zadziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam również pozytywne opinie tego kremu, więc kto wie ;)

      Usuń
  5. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotel pedicure spa i jeszcze fotel do tatuażu. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń