środa, 24 września 2014

Krem na dobranoc


Krem odżywczy na noc, Tolerans, Dermedic 



Cena: ok. 24zł

Pojemność: 55g

Od producenta: 


Składniki aktywne: Neutrazen™, Olej z oliwek, Olej z avocado, Phytosqualan–Skwalan, Gliceryna, Dub Diol

-Łagodzi i koi podrażnioną skórę, przywracając jej właściwy próg wrażliwości
-Wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry, odżywia ją i nawilża
-Doskonale tolerowany przez skórę nadwrażliwą
-Zwiększa ochronę skóry
-Zmniejsza aktywność neuropeptydów odpowiedzialnych za czerwienienie będące przejawem nadwrażliwości skóry
-Bezpieczna formuła
-Hypoalergiczny

Skład:


Moja opinia:

Opakowanie: Dużym plusem jest tu pompka, dzięki której otrzymujemy odpowiednią ilość kremu. 




Zapach: Kosmetyk praktycznie bezzapachowy.

Konsystencja: Mi przypomina delikatny mus ;) 


Działanie: Niewątpliwym plusem, który zachęca do użycia kremu jest opakowanie z pompką. Jest to bardzo praktyczne i higieniczne! rozwiązanie. Pozwala ono na aplikacje właściwej ilości kremu bez dłubania paluchem w słoiczku. Konsystencja jest nietypowa, dosyć treściwa, ale przypominająca mus. Przez to nie jest to ciężkie mazidło ;) Krem wchłania się dosyć szybko, pozostawiając na skórze delikatną warstwę ochronną. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że rano skóra jest dobrze nawilżona i odżywiona. Nie ma tu mowy o jakimś tłustym filmie na twarzy ( a tego bardzo nie lubię)! W przypadku drobnych niedoskonałości czy podrażnień skóry po zastosowaniu kremu są one na pewno mniej widoczne. Z tego kremu powinny być zadowolone osoby ze skórą wrażliwą, które oczekują dobrego odżywienia skóry przy jednoczesnym uniknięciu jej przetłuszczenia. Osobiście polubiłam się z tym kremem i nie mam mu nic do zarzucenia ;)

Ogólna ocena: 5/5 


Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dermedic. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 

http://www.dermedic.pl/


Jakie są Wasze ulubione kremy na noc? :)


Pozdrawiam, Agata :)

25 komentarzy :

  1. Ja na noc muszę mieć coś przeciwtrądzikowego, więc pewnie nie wypróbuję, ale wygląda obiecująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy krem szkoda tylko, ze zawiera kwasu hialuronowego. Ja obecnie używam na noc AA

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu na noc, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kremik :) Podoba mi się ta pompka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka nie jest mi obca, produktu natomiast nie znam, ale Twoja recenzja brzmi bardzo zachęcająco. Mam suchą skórę i nocne odżywienie oraz nawilżenie jest jej bardzo potrzebne, zwłaszcza przed zbliżającą się wielkimi krokami zimą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że przypadłby mi do gustu, bardzo lubię kremy na noc - w ciągu dnia nie mam zbyt dużo czasu na pielęgnację cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocna regeneracja jest idealnym momentem na odżywienie skóry :)

      Usuń
  7. nie lubię takich pompek bo później nie mogę wydobyć resztki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj mam takie, które idą do góry, więc nie ma resztek ;)

      Usuń
  8. Ja na noc używam kremu z tej firmy, ale o nazwie Hydrain2 i jestem zadowolona, wiec myślę, że ten też kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie brzmi :) Mam ostatnio problem z cerą i już nie wiem co mam robić, może zastosuję kwasy, ale chyba jednak trochę się boję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu współczuje, jednak nie martw się czasem też moja cera szaleje;/

      Usuń
  10. Pewnie się koło niego zakręcę na jakieś promocji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie nie mam ulubionego kremu na noc.

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że dobrze by się u mnie sprawdził na noc:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusząca recenzja :) Jak wykończę swoje zapasy to może się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń