poniedziałek, 15 września 2014

Spotkanie z firmą Apis- relacja


W zeszłą środę miałam przyjemność uczestniczyć w pierwszym spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek organizowanym przez firmę Apis


Już na samym wejściu zostałyśmy mile zaskoczone płatkami róż, które leżały na schodach. Niby szczegół, ale kobiety lubią takie drobnostki ;) 


Na spotkaniu zapoznałyśmy się z nowościami kosmetycznymi marki, które weszły do stałej oferty właśnie 10.09. 




Historię marki jak i produkty z nowej linii przybliżyła nam założycielka firmy Apis Pani Krystyna Arcabowicz. Nie obyło się również bez pytań i masy śmiechu ;) 


Na spotkanie przybył również gość-niespodzianka – aktorka Pani Ewa Kawka ;) 


Później mogłyśmy zobaczyć zabieg „Gruszkowa bomba witaminowa” na ochotniczce Asi. Jak dla mnie zapach był niesamowity :D Podejrzewam, że wrażenia są jeszcze lepsze. 




Fajnie było spotkać się ponownie z częścią towarzystwa jak i poznać nowe osoby :) Mam nadzieję, że na następnym planowanym spotkaniu zobaczymy się w co najmniej w takim samym składzie ;) 


Będę miała również okazję przetestować Apis’owe nowości na własnej skórze. O tym jak się u mnie sprawdzą na pewno będziecie mogły przeczytać za pewien czas u nas na blogu. 



Pozdrawiam, Agata :)

26 komentarzy :

  1. Bardzo mile wspominam to spotkanie:D
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Właścicielka wygląda bardzo sympatycznie!:)
    Spotkania zazdroszczę i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dokładnie taka jest ;)
      Może i w Twoich stronach będzie takie :)

      Usuń
  3. zazdroszczę ci takiego spotkania

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Było świetnie, oby więcej takich spotkań :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie spotkania :) Na pewno bawiłyście się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu ciekawią mnie kosmetyki Apis, a jeszcze nie miałam okazji ich używać. Będę wypatrywała opinii o peelingu enzymatycznym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ciezki start, ale teraz zdecydowanie mam inne podejście do marki :)

      Usuń
  7. Cudownie było się znowu zobaczyć:) Mam nadzieję,że będzie jeszcze taka okazja:) Pozdrawiam i przesyłam buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieje, bo bardzo miło wspominam spotkanie :)

      Usuń
  8. Miałam praktyki w salonie w którym pracuje się m.in. na produktach tej marki, kuszą mnie niesamowicie, zwłaszcza produkty liftingujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo szeroką gamę produktów, każdy powinien znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  9. też bym chętnie poszła na takie spotkanie bo widzę że to fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kuś mnie tu nowościami :P Fajnie że spędziłaś dobrze czas,

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zapowiadają się te nowości, będę wyczekiwała recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko je przetestuje to na pewno o nich napiszę :)

      Usuń
  12. Chętnie byłabym ochotniczką do tego zabiegu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar poddać się takiemu zabiegowi w przyszłym miesiącu :)

      Usuń
  13. Ale klimatycznie tam! Super, że spotkanie się udało! Ja bym się chętnie położyła na tym wyrku i oddała w ręce specjalisty :D

    OdpowiedzUsuń