sobota, 6 września 2014

Moja kolorowa kolekcja- Usta cz.2



Ostatnim razem były małe zażalenia, że nie pokazałam efektu na ustach ;P Dziś już się poprawiłam i zapraszam na post z moimi 
szminkami ;)


Maybelline Color Sensation Choco Cream 715


Pomadka nude od Rimmela, to od niej zaczęły się moje chciejstwa na tego typu mazidła do ust ;) Taki zwyklaczek na co dzień. Jednak z czasem zaczęło mi przeszkadzać, że w sumie bieli usta. Dlatego póki co poszła w odstawkę, ale kto wie czy to się nie zmieni ;) 




Astor, Heidi Color Last VIP 003 Cheeky 

Koralowa pomadka to już kolor konkret :D Musiałam się trochę do niej przekonać, ale bardzo fajnie się spisuje.


Rimmel, Moisture Renew nr 360
To była miłość od pierwszego spojrzenia w Internecie ;p Jak zobaczyłam jaki efekt daje na ustach, to po prostu musiałam ją mieć :D W domu stwierdziłam, że jest piękna i w bardzo kobiecym odcieniu. Jednak nie miała jeszcze swojej premiery xD 




Collection Deluxe Lipstick Speakeasy 04 

Angielska fuksja, fajnie sprawdza się szczególnie na imprezy :P Kolor bardzo polubiłam, mimo tego ze jest taki intensywny. Jednak pomadka ma jeden minus, w nadmiernej ilości przesusza usta :( Co jakiś czas jednak się to przeżyje :D 



Yves Rocher, Voile brillante, Arbuz 

Najnowszy nabytek, który idealnie nadawał się na letnią porę. Konsystencja pomiędzy pomadką, błyszczykiem i balsamem sprawia, że kosmetyk nie tylko daje ładny efekt, ale również pielęgnuje usta. Kolor dosyć uniwersalny, ale nie taki delikatny, zwyklaczek :D






A jak liczne są Wasze pomadkowe zbiory? Pochwalcie się :D

Pozdrawiam, A.  

28 komentarzy :

  1. Ja się z Choco Cream bardzo lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. js nie posiadam ani jednej szminki. Po prostu nie lubie u siebie koloru na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś tylko błyszczyki, teraz mi się pomadek zachciało ;p

      Usuń
  4. Mam po kilka błyszczyków i pomadek, bardziej wolę cienie i róże ;)
    Bardzo ładny baner.

    OdpowiedzUsuń
  5. Collection Deluxe Lipstick Speakeasy mi się podoba. Ja mam pięć pomadek w swoim " zbiorze" i dwa błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjęciu jest bardziej grzeczna :P W rzeczywistości kolorek ma konkretny :P

      Usuń
  6. Bardzo ładne szmineczki ;) Ja mam ponad 30 pomadek i ciągle ich przybywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ładna kolekcja :D Dla mnie tyle byłoby zdecydowanie za dużo, ale kto tam wie ;p

      Usuń
  7. Ładne kolory, dla mnie idealna jest Collection :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu kolorek jest zdecydowanie delikatniejszy niż w rzeczywistości :)

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się Collection i YR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zdecydowanie za dużo produktów do ust ;/ Pomadka z Maybelline mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki do ust są takie kobiece moim zdaniem, więc jak jest różnorodność to dobrze ;)

      Usuń
  10. Maybelline Color Sensation mam chyba w odcieniu 210, lubię ją choć nie powala mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nie lubię tej pomadki z YR :c

    OdpowiedzUsuń