piątek, 26 września 2014

Szał od Nivea?

Odżywka odbudowująca long repair, Nivea



Cena: 9zł

Pojemność: 200ml

Od producenta: 
 Produkt do włosów długich, łamliwych, rozdwajających się.

NIVEA® long repair odżywka z olejkiem babassu:
  • wzmacnia włosy już od nasady
  • odbudowuje strukturę włosów i ułatwia rozczesywanie
  • chroni końcówki włosów

Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium - 18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Trideceth - 6, Trideceth- 12, C12-15 Pareth-3, Lactic Acid, Sodium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol,Linalool , Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum.

Moja opinia: 

Opakowanie: Tubka z dość grubego plastiku, minusem jest wydobycie końcówki odżywki, trzeba się trochę nasilić :P 



Zapach: Bardzo fajny, przypadł mi do gustu :) Na włosach jednak nie pozostaje długo. 

Konsystencja: Spodziewałam się bardziej lejącej, a tu okazało się, że odżywka ma gęstą postać, bardziej przypominającą maskę. Dzięki temu jest bardziej wydajna :)



Działanie: Odżywka fajnie sprawdza się jeśli chodzi o pomoc w rozczesywaniu włosów, spisuje się tutaj fenomenalnie! Dodatkowo sprawia, że włosy są gładkie i błyszczące :) Wyglądają na bardziej zdrowe- to fakt! Niby wszystko super, ale mam jedno zastrzeżenie- odżywka nie nawilża moich włosów w odpowiednim stopniu :( Po użyciu odżywki włosy wyglądają super, ale później zauważyłam, że moje końcówki są przesuszone. Myślę, że to może być sprawką alkoholu, który znajduje się niestety wysoko w składzie odżywki. Sama nie wiem czy jeszcze do niej wrócę, chyba poszukam czegoś innego ;) Niby taka szałowa, a jednak nie dla wszystkich :P 

Ocena ogólna: 4-/5

Pozdrawiam, Paulina :)

22 komentarze :

  1. Szału nie ma ale dobra jest. Bardzo lubię ją za mocne wygładzenie włosów jakie daje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam też nie szczególnie pałam uwielbieniem do tych produktów. A opakowania - masakra. Pod koniec to niezła walka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie gruby plastik, ciężko wydobyć końcówkę odżywki :(

      Usuń
  3. Przyznam, że lubię produkty Nivea, akurat tej odzywki nie miałam ale inną z tej firmy i była fajna za niską cenę. Teraz mam kosmetyki drogie z Yves Rocher i niestety dla mnie są beznadziejne..Czasem nie ma co przepłacać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka swoich perełek z YR, więc to jak się trafi ;)

      Usuń
  4. Dla mnie ta odżywka to hit! Rozczesywanie po tej odżywce to bajka:)
    Właśnie ją używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się rozczesuje to fakt, ale ja nie mam z tym wielkich kłopotów :P

      Usuń
  5. stearyl alcohol i cetyl alcohol to alkohole tłuszczowe, które nawilżają, należą do emolientów :) ze zwykłym alkoholem mają wspólną jedynie nazwę, nie ma możliwości aby przesuszały. Nivea Long Repair nie zawiera złych alkoholi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki za informację, szczerze mówiąc nie znam się na składach kosmetyków, podaje je raczej dla tych którzy się znają, więc ekstra, że piszesz :)

      Usuń
  6. Szampony z Nivea nie sprawdziły się u mnie dobrze, więc po odżywki już nie sięgnęłam, ale może bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób chwali ją, póki nie spróbujesz to się nie przekonasz;)

      Usuń
  7. Lubię odżywki Nivea aczkolwiek tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jakby się sprawdziła na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja koleżanka z pracy była nią oczarowana.. kupiłam... i mi się nie spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niestety do końca nie odpowiadała. Przeciętniaczek. Nie lubię keratyny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam odzywkę z tej serii ale taką z pomarańczową grafiką, jest calkiem wporządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba póki co skuszę się na odżywkę z innej firmy :P

      Usuń