wtorek, 8 kwietnia 2014

Migdały i truskawki, tak! Ale nie w tym wydaniu.

Nawilżający żel do mycia twarzy z migdałami i truskawkami, Helfy 


Cena: 17zł

Pojemność: 120g

Od producenta: 



Żel specjalnie skomponowany do codziennej pielęgnacji cery suchej. Dostarcza skórze naturalną porcję witamin, m.in. cennej witaminy E. Łączy funkcję oczyszczania, zapewniając jednocześnie dawkę składników nawilżających. Skóra czerpie z naturalnych, odżywczych właściwości migdałów, truskawek i ogórków. Regularne stosowanie żelu sprawia, że skóra wygląda promiennie, jest miękka w dotyku i elastyczna. Żel nie wysusza i nie ściąga cery.
Migdały - pozwalają zachować odpowiedni poziom nawilżenia skóry, są źródłem witaminy E (witaminy młodości)
Truskawka i ogórek - oczyszczają skórę i są naturalnym źródłem antyoksydantów

Skład: DM water, sodium lauryl ether sulphate, alpha olefin sulfonate, cocodiethanolamide, cetostearyl alcohol, sodium lauroy oat amino acids, acrylates copolymer, cetyl alcohol, xanthan gum, perfum, diazolidinyl urea, methylchloroisothiazolinone and methylisothiazolinone, hydoxyethyl acrylate sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, cucumis sativa (cucumber) lipid extract, fragaria ananassa (strawberry) liquid extract, prunus amygdalus (almond) oil, Cl-45170. 


 

Moja opinia:

Opakowanie: Przeźroczysta tubka. Typowe zamknięcie na klik.




Zapach: Nie przypadł mi do gustu. Jest on zbyt intensywny i mdły.

Konsystencja: Lejąca, nieco wodnista. 



Działanie: Pierwsze wrażenie to zbyt silna woń kosmetyku. Niestety nie przekonałam się do niej do teraz. Żel dobrze się pieni już w niewielkiej ilości wody. Z oczyszczeniem twarzy radzi sobie średnio. Znacznie lepiej wygląda sprawa z nawilżeniem. Po użyciu tego żelu wyraźnie można odczuć, że skóra jest nawilżona. Jednak nie jest to najważniejsza cecha jakiej oczekuję od kosmetyku do mycia twarzy. Właściwości nawilżających, regenerujących poszukuję w kremie, nie żelu. Plus za dobrą wydajność, brak podrażnień i efektu ściągnięcia skóry. Jednak nie są to atuty, które przekonałyby mnie do ponownego kupna tego żelu.

Ogólna ocena: 3/5 


 
Kosmetyk otrzymałam od firmy Helfy na spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek w Bydgoszczy. Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię.


Pozdrawiam, A.

25 komentarzy :

  1. Gdy by jeszcze lepiej oczyszczał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze chociaż, że nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubie trudkawkowych kosmetyków bo niestety często zapach jest sztuczny.,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda, ciężko trafić na ładnie pachnące, truskawkowe kosmetyki.

      Usuń
  4. Nie przekonał mnie do siebie, jestem fanką czarnego mydła do oczyszczania :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodziewałam się, że będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zapach mdły to też nie dla mnie :P ale opakowanie ma zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie oczyszcza tak dobrze, jak byś tego chciała. Zapach kusi, ale jeśli jest aż tak intensywny, to również byłabym na nie. W takich kosmetykach które używam na co dzień cenię sobie delikatne, świeże zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też lubię zdecydowanie delikatniejsze zapachy w kosmetykach do pielęgnacji twarzy;

      Usuń
  8. Uwielbiam truskawki w kosmetykach, ale jak zapach mdły to nie... i te średnie oczyszczanie

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że się nie spisał :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ten kosmetyk tak średnio się spisał u Ciebie. A wydawać by się mogło, że może być fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje się ładnie, jednak realia są nieco inne.

      Usuń
  11. Szkoda, że się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Plus za nawilżenie, bo większość żeli z którymi miałam styczność wysuszały mi skórę. Ten efekt jest równie niezadowalający jak nie najlepsze radzenie sobie z oczyszczaniem twarzy. Szkoda, że tak trudno o żel, który łączyłby te dwie cechy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też racja. Jednak u mnie La Roche-Posay nie wysusza, a dobrze oczyszcza ;)

      Usuń
  13. Szkoda, że się nie sprawdził, bo zapowiadał się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń