czwartek, 17 kwietnia 2014

Tołpa na dobry nastrój

Kosmetyki marki Tołpa miałam już okazję testować kilkakrotnie. Były wśród nich kosmetyki, które polubiłam mniej lub bardziej. Różnie to bywało. Dziś przychodzę do Was z recenzjami dwóch kosmetyków, które skradły moje serce ;)  



Aksamitny krem-mus pod prysznic i do kąpieli 



Krótka noc, ważny dzień, a może chęć poprawy humoru od samego rana? Na to wszystko pomoże poranny prysznic  wraz z tym  kremem-musem  :D  Poprzez  połączenie olejków eterycznych:  cytryny, limonki , werbeny i paczuli żel pachnie bardzo orzeźwiająco. Dla mnie jest to zapach idealny na dobry początek dnia ;) Dzięki nietypowej konsystencji jest też bardzo wydajny. Mogę śmiało napisać, że jest to mój ulubiony umilacz kąpielowy :)




Otulające masło- krem 


Myślę, że już część z Was wie że mam słabość do zapachu drzewa sandałowego ;D Właśnie jego olejki eteryczne w składzie sprawią, że tak polubiłam się z tym masłem. Wyczuwalna jest też cytryna i paczula podobnie jak z kremie-musie.  W połączenie z konsystencją masła, która jest moją ulubioną w kwestii mazideł do ciała sprawiła, że i z tym kosmetykiem wyjątkowo  się polubiłam. Przyjemna aplikacja w połączeniu z pięknym zapachem tylko kusi, aby jak najczęściej sięgać po to masełko :)




Chyba nadawałabym się na jakąś aromaterapię :D  Jestem bardzo wyczulona na zapachy, szczególnie te które wyjątkowo mi się podobają. Potrafią wywołać u mnie wyjątkową poprawę nastroju jak również wspomnienia ;) 



Kosmetyki otrzymałam od firmy Tołpa na spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek w Bydgoszczy. Otrzymanie produktów za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 

Znacie te kosmetyki ? Przemawiają do Was ich zapachy? Czy wręcz przeciwnie nie lubicie takich połączeń ? ;)


Pozdrawiam, Agata

14 komentarzy :

  1. Mam nadzieję, że uda mi się je wypróbować, bo mam chęć na kosmetyki Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są najtańsze, ale jak ktoś je już polubi to wynagradzają tę cenę ;)

      Usuń
  2. Hasło "otulające" przywodzi mi na myśl podobny kosmetyk z Pat & Rub :) Z Twojego opisu zapach musi być naprawdę cudowny, też lubię takie zapachowe nuty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz takie zestawienia to na pewno by skradł Twoje serce ;)

      Usuń
  3. Zapach jest dla mnie mega ważny więc chyba sie skuszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tylko jeden kosmetyk tołpy antycellulitowy i czuję wielki niedosyt. otulające masło mocno kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego wyszczuplającego też byłam średnio zadowolona ;(

      Usuń
  5. Coraz bardziej ciekawią mnie kosmetyki tej marki. Co do zapachów - to dla mnie są bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zapach to jeden z priorytetów w przypadku kosmetyków ;)

      Usuń
  6. Nie miałam, więc niestety nie wiem, jak na mnie by wpływały te zapachy :( Strasznie chciałabym wypróbować kosmetyki Tołpy.

    OdpowiedzUsuń