sobota, 19 kwietnia 2014

Nowości w mojej szafie i nie tylko ;)


Witajcie! :)

Wiem, że większość dziewczyn uwielbia posty z haulami ( sama się do takich zaliczam:P). Dlatego postanowiłam pokazać Wam co nowego pojawiło się w mojej szafie w przeciągu jakiegoś miesiąca. Uprzedzam, jest tego trochę :D Zapraszam :)

Spódniczki :D


Internetowy strzał w dziesiątkę mojej Mamy ;)


Koszulek nigdy za wiele :D


Kompletna nowość dla mnie, czyli body ;)


Bluzy na chłodniejsze dni :D


Małe uzależnienie- koszule :P



Butki raz...


dwa...


i trzy ;D



No i urodzinowe niespodzianki ;)




A jak tam u Was szał zakupów? ;) Dałyście się na coś skusić ? :P


Pozdrawiam,
A.

15 komentarzy :

  1. Świetne nowości, takie buty to i w sam raz dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :))) Ja muszę sobie jakąś spódniczkę kupić, bo tego u mnie malutko, choć letnich mam dużo ;)
    Zdrowych Spokojnych i Rodzinnych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczki świetne! ♥ Sama kupiłabym chętnie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz sporo spódniczek takiego typu w sklepach ;]

      Usuń
  4. druga spódniczka boska!
    i koszulka z napisem Hero;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do spódniczki byłam trochę nieprzekonana, ale nie załuję zakupu ;) A koszulka nieco śmieszna jest :D

      Usuń
  5. Boziu... *.*
    wszystko mi się tak bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wspaniałe-również poluję na koszule.Radosnych i pogodnych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo spodobała się sukienka - uwielbiam je i taką bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń