sobota, 5 kwietnia 2014

Przyszła wiosna a z nią nuta orzeźwienia! :)

Żel pod prysznic Grejpfrut z Florydy, 
Yves Rocher 

 
Cena: 8,90zł


Pojemność: 200ml


Od producenta:


Poczuj egzotykę ogrodów świata i daj się porwać ożywczemu aromatowi tryskającego słońcem Grejpfruta z Florydy. Żel pod prysznic Grejpfrut z Florydy zapewni Ci orzeźwienie, naładuje energią i pozytywnie nastawi na cały dzień, dzięki ożywczej nucie skórki połączonej z kwaskowatym aromatem miąższu. Formuła wzbogacona w łagodzący i nawilżający żel z Aloesu bio, zmienia się w gęstą pianę i delikatnie myje skórę. Żel o neutralnym dla skóry pH pomaga zachować jej równowagę i piękny wygląd.

Działanie
· delikatnie myje skórę
· nawilża
· pozostawia na skórze orzeźwiająco-energetyzujący zapach grejpfruta
Składniki
Składniki roślinne: wyciąg z grejpfruta, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Bez parabenów.

Sposób użycia
Żel pod prysznic stosuj 2 razy dziennie do mycia ciała pod prysznicem. Na zakończenie dokładnie opłucz skórę wodą.

Skład: 




Moja ocena: 

Opakowanie: Fajna, bardziej kwadratowa buteleczka z porządnym zamknięciem na klik, dzięki czemu nie ma mowy by żel wylał się podczas transportu. 
Mój żel kupiłam dawno, więc jeszcze ma starą szatę graficzną. 




Tak oto prezentuje się nowa: 
( http://www.yves-rocher.pl/public/uimg/product_catalog_425x450/zel_pod_prysznic_grejpfrut_z_florydy_03413.jpg )

Zapach: Bardzo spodobał mi się ten zapach! Czuć prawdziwy orzeźwiający grejpfrut :) Idealny aromat na pobudzenie po szarej zimie ;) 
Ja jestem na duże TAK :D 

Konsystencja: Typowa dla żelu, może odrobinę bardziej lejąca, ale nie przecieka przez palce.



Działanie: Co tu dużo mówić, żele z serii Jardnis du Monde podobają mi się chyba najbardziej ze wszystkich kosmetyków, które spotkać można w Yves Rocher, dlaczego? To chyba przez ten ogrom wersji zapachowych, z których większość bardzo mi się podoba. Mimo to nie miałam ich dużo, ponieważ rynek żeli pod prysznic jest tak bogaty, że nie warto się chyba ograniczać do jednej firmy ;) Niemniej zawsze w zapasie mam 1 buteleczkę żelu o zapachu jakiego jeszcze nie miałam ;) Czasem czytam opinie, że te kosmetyki są mało wydajne... U mnie jednak jest zupełnie inaczej. Już niewielka ilość sprawia, że gąbka jest pokryta pianą, a co za tym idzie żele starczają mi na całkiem długo. Nie wysuszają mojej skóry, nie podrażniają, jednak również jej dodatkowo nie nawilżają. Grejpfrut jak dla mnie pachnie ślicznie, bardzo rozbudza moją wyobraźnię- widzę już gorącą, piaszczystą plażę, palmy, morze i marzę o wakacjach ;) Kąpiele przy takim aromacie, z pewnością należą do moich ulubionych :) 
Mimo, iż żele nie są nadzwyczajne, nie działają na skórę w dodatkowy sposób, ja z pewnością będę do nich chętnie wracać, bo te zapachy skradły moje serce! Jeśli ktoś nie miał, proponuję wypróbować. Żele mimo iż oznaczone są zielonych punktem, na które nie obowiązują większe promocje, to często konkretne zapachy można kupić odrobinę taniej, albo też w akcji 'zestaw 2 żeli' bądź 'zestaw 3 żeli'.   

Ocena ogólna: 5/5 

Znacie serię Jardnis du Monde? Lubicie? 


Pozdrawiam, Paulina :)

19 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam żadnego żelu z YR :( Ale mam straszną chęć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na moje rozdanie enigmatyczne:) zapewne się coś z YR znajdzie:D
      pozdrawiam i zapraszam

      Usuń
    2. Te żele strasznie kuszą :p

      Usuń
  2. Ja uwielbiam tą serię:) chyba wszystkie żele z tej serii miałam ostatnio kawowy używam:)
    pozdrawiam i zapraszam także na rozdanie "enigmatyczne"

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej lubię wersję kawową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się przymierzam do recenzji tego produktu. Jest dość wydajny, dobrze myje, ale zapach nie jest najfajniejszy niestety. Niby grejpfrut, ale taki trochę oszukany, bo chemiczny...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zamówiłam sobie zieloną herbatę i kwiat lotosu :) podobają mi się te zapachy, ale grejfrut też by mi mógł spasić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiat lotosu miałam, również bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  6. Uwielbiam całą tą serię, co zapach to ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony zapach żeli YR:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię żele z YR, ale tego nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi "ochoty" na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń