niedziela, 13 kwietnia 2014

Mineralny scrub znad morza ;)

Mineralny Oczyszczający Scrub do Ciała, Belita 


Cena: 14,30zł

Pojemność: 200ml

Od producenta: 


 Kosmetyka Morza Martwego
Mineralny oczyszczający scrub do ciała

Zawiera minerały i sól z Morza Martwego, morskie wodorosty i pestki moreli. Efektywnie oczyszcza i odświeża skórę. Aktywizuje procesy wymiany komórek. Zawartość naturalnych, zmielonych pestek moreli pozwala osiągnąć efekt masażu, usuwa martwe komórki, zapewnia wspaniały efekt masażu, stymuluje odnowę i odmłodzenie skóry, dzięki czemu staje się gładka i sprężysta. Komórki skóry są pełne siły i witalności a stan skóry doprowadzony jest do perfekcji.

Uwaga: Usunięcie powierzchownych, martwych warstw komórek przygotowuje skórę do dalszych procedur i umożliwia głębsze oddziaływanie składników odżywczych, więc peeling można stosować przed nałożeniem błotnej maski do ciała.

Sposób użycia: nanieść na czystą skórę, masować delikatnymi okrężnymi ruchami, zmyć ciepłą wodą.
 

Skład: Aqua (Water), Paraffinum liquidum (Mineral oil), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Prunus Armenica (Apricot) Seed Powder, Osopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Cyclomethicone, Ceteareth-25, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Myristate, BHT, SPA-coplex: Sergassum Pallidium (Seaweed) Extract, Laminaria Japonica (Seaweed) Extract, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Thallus Extract, Laminaria Digitata (Seaweed) Extract, Maris Sal ( Dead Sea Salt), Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), 2-Bromo-2-Nitropropana-1,3-Diol, Benzyl Salicylate.

Dostępność: sklepy zielarsko-medyczne, apteki, drogerie kosmetyczne z naturalną kosmetyką oraz sklepy internetowe.



Moja opinia:


Opakowanie: Zakręcana tubka. Nie jest to typowy, śliski plastik. Dzięki temu nie próbuje uciekać z mokrych dłoni ;)




Zapach: Nie zrobił na mnie dobrego pierwszego wrażenia. Kosmetyk pachnie o niebo lepiej podczas aplikacji na skórę ;) Nie jest to woń nachalna, wyczuwalna jest nuta morelowa. Przyjemnie umila użytkowanie.

Konsystencja: Gęsta. Widoczne ziarenka peelingujące. 



Działanie: Przy pomocy tego peelingu wykonamy przyjemny masaż. Nie należy on do silnych zdzieraków. Jest to dla mnie plus, gdyż posiadam skórę wrażliwą. Nie mogę przesadzać z „siłą ścierającą”, aby nie nabawić się jakiś podrażnień czy uszkodzeń naskórka. Przy regularnym stosowaniu oraz odpowiednim nawilżeniu można zauważyć poprawę stanu skóry. Peeling sprawia, że staje się wygładzona i przyjemna w dotyku. Wydajność też jest na przyzwoitym poziomie. Dodatkowym atutem jest delikatna woń, która nie odstraszy osób wrażliwych na silne nuty zapachowe. Moim zdaniem kosmetyk jest wart wypróbowania, szczególnie przez osoby z wrażliwą skórą ;) 



Ogólna ocena: 4/5

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą Biosfera Polska . Otrzymanie produktu za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 


http://www.biosferapolska.pl/

Jeśli zainteresował Was peeling to kosmetyki z linii Kosmetyka Morza Martwego jak i wiele innych odnajdziecie na stronie Biosfera Polska


Pozdrawiam, A.

18 komentarzy :

  1. Chętnie wypróbuję ten scrub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jest całkiem fajny ale dla mnie zdecydowanie za delikatny. Lubię mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być fajny, chociaż szczerze mówiąc mimo wrażliwej skóry, wolę mocniejsze peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi to ja uwielbiam w ogóle :) Ten wygląda całkiem fajnie, choć ja ostatnio wybieram mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nim, ale mnie zaciekawiła Twoja opinia
    :)
    teraz zamówiłam peeling z lass naturals :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej firmy, ale może też jest warta uwagi ;)

      Usuń