piątek, 25 kwietnia 2014

Taki sobie kremik do rąk

MŁODE DŁONIE™ ODMŁADZAJĄCY KREM DO RĄK 8w1,Eveline 


Cena: od. 10zł

Pojemność: 75ml

Od producenta: 



Innowacyjna szwajcarska formuła, bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu odmładzającym, intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje. Stymuluje odnowę komórkową, wzmacnia strukturę naskórka i opóźnia procesy starzenia.

KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:

1. Intensywnie odmładza skórę.
2. Przeciwdziała oznakom starzenia.
3. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji.
4. Długotrwale nawilża i wygładza.
5. Poprawia jędrność i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.

Zaawansowana technologia YOUTH GENE™ gwarantuje spektakularne odmłodzenie skóry dłoni o 10 LAT w 6 TYGODNI*.
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet.
 

Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i UREA w jednej formule bioHyaluron Plus Complex™ intensywnie nawilża i wygładza. Olejek makadamia przyspiesza naturalną regenerację i odbudowę naskórka. Volufiline™ wspomaga proces zwiększenia objętości podskórnej tkanki tłuszczowej, wyraźnie napinając, ujędrniając i uelastyczniając skórę dłoni. Kombuchka™ przywraca optymalną gęstość skórze. Skutecznie liftinguje i wygładza. Ekstrakt z lukrecji rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.

Skład: Aqua/Water, Mineral Oil, Glycerin, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydrogenated Palm Kornel Glycerides, Hydrogenated Palm Glycerides, Dicaprylyl Carbonate, Betaine, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Urea, Hydrogenated Polyisobutene, Anemarrhena Asphodeloides Root Extract, Saccharomyces / Xylinum / Black Tea Ferment Hydroxyethylcellulose, Hyaluronic Acid, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Allantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiasolinone, Methylisothiasolinone, Parfum



Moja opinia:

Opakowanie: Niewielka tubka zamykana na klik. 




Zapach: Delikatny, przyjemny.

Konsystencja: Wyjątkowo lejąca jak na krem do rąk. 



Działanie: Krem zamknięty jest w poręcznej, niedużej tubce. Przez to można zabrać go wszędzie ze sobą. Niestety poprzez swoją konsystencję krem lubi wylecieć z opakowania w zbyt dużej ilości. Przekłada się to oczywiście na jego wydajność. Należy do tych kosmetyków do rąk przydatnych w ciągu dnia: szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Sprawia, że jest wygładzona i nawilżona. Jednak jest to efekt krótkotrwały. Dla odpowiedniego nawilżenia moich dłoni potrzebuję kremu nieco bardziej treściwego. Dlatego na co dzień- na TAK, dla odpowiedniej pielęgnacji dłoni raczej na NIE.

Ogólna ocena: 3/5

Kosmetyk otrzymałam od firmy Eveline na spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek w Bydgoszczy. Otrzymanie kosmetyku za darmo nie wpłynęło na moją opinię. 



Póki co nie znalazłam jeszcze swojego ulubionego kremu do rąk. A Wy macie swoich ulubieńców? ;)


Pozdrawiam, Agata

13 komentarzy :

  1. Tego kremu jeszcze nie miałam :) Ja również szukam ideału, teraz mam z Yves Rocher, ale ma zapach płynu do mycia szyb :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moim ulubieńcem jest krem z palmersa żaden inny nie jest tak dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam krem z Palmers zimą, był fajny ale niestety jego wydajność nieco do życzenia pozostawiała.

      Usuń
  3. Czyli średniaczek, ale na co dzień rzeczywiście może się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam, mam! i jeszcze nie zdążyłam otworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. No dokładnie, te śnieżnobiałe aż biją po oczach :D Ale pisząc notkę miałam na myśli raczej takie, co już wyglądają na mocno zmarnowane :D

    W dłonie o 10 lat młodsze w 6 tygodni jakoś nie wierzę :) Jeśli szukasz czegoś treściwego, polecam krem z Isany urea 5% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, może lepiej się sprawdzi u mnie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja ani nie kocham, ani nie nienawidzę :P Wszystko od danego produktu zależy ;)

      Usuń
  7. Mam o nim podobne zdanie- taki średniaczek:)

    OdpowiedzUsuń